מועדון עמותת אנוש. צילום עזרא לוי
מועדון עמותת אנוש. צילום עזרא לוי

העירייה חזרה בה: עמותת אנוש לא תפנה את המבנה בו היא פועלת

"לדאבוננו, מדובר בפרשה שנופחה מעבר לכל פרופורציה, על ידי גורמים חסרי אחריות", אמרו בעירייה

פורסם בתאריך: 29.5.18 11:19

 

עיריית פתח תקווה חוזרת בה מהכוונה לפנות את עמותת אנוש מהמבנה שמשמש אותה ברחוב גיתית בעמישב. בהודעה שפרסמה העירייה אתמול, יום שני, נאמר כי אין כוונה לפנות את עמותת אנוש ממקומה והיא תמשיך לפעול במקום עד להודעה חדשה. "לדאבוננו, מדובר בפרשה שנופחה מעבר לכל פרופורציה, על ידי גורמים חסרי אחריות", ציינו בעירייה, "בעבר הועלתה אפשרות לפינוי העמותה לטובת בניית בית ספר, אולם אפשרות זאת ירדה מהפרק. לצערנו, נציגי העמותה לא עודכנו ומכאן נוצרה אי ההבנה. על מנת להסיר ספק, ראש העיר איציק ברוורמן, הורה לאגף הנכסים בעירייה להוציא לאלתר מכתב הבהרה למנהלי העמותה לפיו אין כוונה לפנות אותם מהמבנה המדובר. כך או כך, אם תהיה כוונה כזאת בעתיד, הדבר ייעשה בתיאום מלא עם מנהלי העמותה ולאחר שימצא עבורם מבנה חלופי".
כזכור, בשבוע שעבר העלו חלק ממשתתפי הפעילות במקום טענות על כך שהעירייה מתכננת לבנות במקום בית ספר ובכך לפנותם למבנה אחר. חלק מהם אף הגיעו לישיבת מועצת העיר שנערכה אתמול בכדי למחות על המצב. יש לציין כי בשבוע שעבר ציינו בעירייה כי העמותה פעלה במקום באופן זמני ושהיה ידוע לה כי השטח מיועד לבית ספר, אך בתקופה הזאת ולאור אי אישור הפרוגרמה על ידי משרד החינוך, הוחלט להמשיך את פעילות העמותה במקום, ועקב אי הבנה ההחלטה לא הגיעה לעמותה.

לפני ההודעה שלצ העירייה על כך שהעמותה לא תפונה, אמר אחד מחברי המועדון, יוסי זלצברגר: "ביום חמישי הייתה ישיבה אצלנו במועדון ונאמר לנו על ידי מנהלת המועדון שעד תחילת אוגוסט צריך לפנות את המבנה בגלל שהוא יושב על שטח של העירייה. העירייה רוצה להרוס אותו ולהקים עליו בית ספר. כעת מחפשים מקום חלופי אבל לא בטוח שימצא".
המועדון קיים כבר 31 שנה, משנת 1987. למיקומו הנוכחי עבר רק לפני כשנתיים. זלצברגר אמר: "כשאני הצטרפתי למועדון בשנת 1990 הוא היה ברחוב בר כוכבא. בתחילת 2016 עברנו למקום הנוכחי ברחוב הגיתית. יש לנו מגוון של חוגים, כמו חוג אקטואליה, חוג קריוקי ועוד. גם עצם העובדה שיש לנו איפה להיפגש זה נותן לנו הרבה ביטחון ולא כל החברים במועדון הזה ירגישו נוח להצטרף למועדון אחר".

רוצים להישאר מעודכנים באירועים החשובים בפתח תקוה?

הורידו את האפליקציה של מלאבס והצטרפו לדף הפייסבוק שלנו:

מלאבס באנדרואיד, מלאבס באייפון, להצטרפות לדף הפייסבוק של מלאבס

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר