חניתה וארמון בן נעים
חניתה וארמון בן נעים

"אני לא מתכוונת ללכת בקרוב": מצילים את חניתה, אמו של ארמון בן נעים

במוצאי השבת הבאה יערך ערב התרמה לגיוס כספים עבור חניתה בן נעים, שחלתה בסרטן וזקוקה לכ-200 אלף שקלים. בנה, שחקן עבר בהפועל שחזר בתשובה, פנה לאוהדים: "זקוק לכם"

פורסם בתאריך: 26.5.18 20:07

מצילים את חניתה בן נעים. במוצאי שבת (2.6) הבאה, בשעה 20:00 יתקיים ערב התרמה להצלתה של חניתה בן נעים, בהיכל התרבות בעיר. חניתה בת 54, עובדת רשות החנייה בעיירת פתח תקוה ואמו של שחקן העבר של הפועל, ארמון, חלתה במחלת הסרטן ובני המשפחה והחברים התגייסו על מנת להציל את חייה. כרטיסים לאירוע ניתן לרכוש בקופץ ההיכל ובאגף השכונות והמתנ"סים.

על מנת לתת לה את הטיפול הראוי, זקוקה המשפחה לסכום של 200 אלף שקלים בשנה, זאת כדי על מנת לרכוש תרופות וטיפולים מצילי חיים. "המחלה התגלתה אצלי לפני כחודשיים וברגע ששמעתי על כך, זה היה הלם גדול ולא הבנתי מאיפה זה נפל עלי, הרי זה לא שייך לי בכלל" משתפת חניתה. "בימים הראשונים, היה לי מאוד קשה, אבל לאחר מכן הבנתי שאני צריכה לאסוף את עצמי. קיבלתי תמיכה מאוד גדולה מהמשפחה ומהחברים, אני לא שוקעת ועושה כל מה שאני צריכה לעשות על מנת לצאת מזה. אני רוצה לחיות, רוצה להישאר עם המשפחה שלי, הילדים, בעלי, הנכדים והחברים. יש לי עוד הרבה תכניות ואני לא מתכוונת ללכת לאף במקום בזמן הקרוב".

חניתה בן נעים

חניתה בן נעים

חניתה, נשואה לעופר ואמא לשלושה ילדים: ארמון, שמאז הפרישה מכדורגל חזר בתשובה ומתגורר ביישוב אלעד. השבוע העביר ארמון פנייה לאוהדי הפועל, בבקשה לעזרה: "שלום לכל אוהדי הפועל פתח תקוה באשר הם. אני ארמון בן נעים, שחקן עבר בקבוצה שתרם לכם לא מעט רגעי אושר. זקוק לכם ברגעים אלה. אמא שלי חניתה בן נעים, אשר ביום אחד התהפך עליה עולמה, חלתה במחלת הסרטן הארורה וזקוקה לטיפולים יקרים מאוד. המשפחה איננה יכולה לעמוד בנטל ההוצאות הכבדות המסתכמות בכ-200 אלף שקלים בשנה. מדובר בתרופות ובטיפולים מצילי חיים ואין מעלה גדולה יותר מאשר להציל חיים.

ארמון בן נעים

ארמון בן נעים

איתי, אף הוא חזר בתשובה והבת טלי. חניתה היא סבתא לשני נכדים. "אנחנו עם תקווה גדולה בלב", אומר הבעל עופר. "כולם מסביב עוטפים אותנו ובלי העזרה מסביב היינו מזמן נופלים. יש כוח עצום של אנשים טובים שעצרו בשביל לעזור לנו ועושים הכל באהבת חינם, אין לנו את המילים להודות להם. זה נותן לנו את השקט לטפל בחניתה ובעזרת השם, בקרוב נראה אותה עומדת על הרגליים. אנחנו רואים את האור ויש בלבנו תקווה ענקית".

אגף השכונות, בראשותו של הרב אוריאל בוסו ובניהולו של ירון טיירי, לקח עליו את היוזמה להרים את אירוע ההתרמה ויחד איתם התגייסו ראש העיר איציק ברוורמן ואשתו דפנה, עובדי העירייה ואנשים טובים על מנת שהאירוע יהיה מוצלח במיוחד. "קיבלתי פניה למייל לגבי הסיפור של חניתה, לא הכרתי אותה לפני, אבל משהו בפנים זז בי", מסביר טיירי. "ידעתי שאני חייב לעזור לה ופניתי לרב בוסו שמיד התגייס ואמר שנרים אירוע התרמה. התחלנו לגייס אומנים ויצאנו בפרסום ויחד איתנו התגייסה גם אשת ראש העיר דפנה ברוורמן". טיירי מדגיש שכל ההכנסות הן אך ורק לטובת חניתה ולטובת כך גייסו  את עמותת 'יחד בתקווה'ף שהכסף יעבור דרכה. באירוע עצמו יהיו דוכני מכירה, שההכנסות גם הן יעברו לטובת בן נעים.

בערב ייקחו חלק האומנים חיים ישראל, דורון מירן, אבי סינואני, נתי לוי, שימי רון, אלרואי טיירי, דקל צדוק, מני פרץ, נתנאל נגר, ליאור פרחי, גיא יהוד, לירן טל וגל סינואני. את הערב ינחה אורי צדוק. תרומות ניתן להעביר לחשבון בנק מספר: 104252, סניף 761 בנק הפועלים (12) על שם עופר בן נעים.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר