זירת האירוע צילום דוברות הצלה פתח תקוה
זירת האירוע צילום דוברות הצלה פתח תקוה

שני צעירים נפצעו מירי בדרך רבין. הרקע פלילי. צפו בזירת האירוע

מהמשטרה נמסר כי מדובר בסכסוך בין סוחרי רכב. הפצועים, שני אחים ממזרח ירושלים נפצעו קל עד בינוני ופונו לבית החולים בילינסון עם פגיעות ירי בגפיים התחתונות. נעצר חשוד בן 24 מלוד

פורסם בתאריך: 12.6.18 15:46

שני צעירים נפצעו מירי בדרך רבין בפתח תקוה היום אחר הצהריים. מאוחר יותר נמסר מהמשטרה שהרקע לאירוע פלילי, וככל הנראה מדובר בסכסוך בין סוחרי רכב. שני הפצועים באירוע הם אחים תושבי מזרח ירושלים. בעקבות חקירת משטרה נעצר חשוד בן 24 מלוד.

הדיווח הראשוני היה אחר הצהריים, ובו נמסר כי בערך בשעה 15:10, התקבל במשטרה דיווח על ירי לעבר שניים בדרך יצחק רבין בפתח תקוה. כוחות משטרה הגיעו למקום.

מדוברות מד"א נמסר לגבי האירוע: בשעה 15:13 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון על 2 פצועים בדרך יצחק רבין בפתח תקווה. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבית החולים בילינסון 2 פצועים כבני 25 במצב בינוני וקל עם פציעות בגפיים.

מדוברות איחוד הצלה – מחוז מרכז נמסר: למוקד 1221 של איחוד הצלה התקבלה קריאה על שני נפגעים מירי ברחוב יצחק רבין בפתח תקוה. דיוויד באדר, חובש ביחידת האופנועים של איחוד הצלה, סיפר כי יחד עם פרמדיק וחובשים מתנדבים באיחוד הצלה סניף פתח תקוה הם העניקו טיפול רפואי ראשוני לשני צעירים שמצבם בשלב זה מוגדר בינוני וקל עד בינוני.

צפו בזירת האירוע:

עוד נמסר מדוברת מד"א הצלה פתח תקוה: כונני מד'א הצלה פתח תקווה יחד עם צוותי מד"א טיפלו בשני נפגעים כבני 25 עם פצעי ירי בגפיים התחתונות. יוסי פרנקל, חובש מיחידת האופנועים של מד"א 'הצלה פתח תקווה' שטיפל בנפגעים הוסיף: "יחד עם צוותים נוספים של מד"א טיפלנו בשני הפצועים שסבלו מפצעי ירי בגפיים והיו בהכרה, והעברנו אותם לניידות טיפול הנמרץ של מד"א להמשך פינוי לבית החולים".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר