אוטובוס של חברת אפיקים. צילום יח"צ
אוטובוס של חברת אפיקים. צילום יח"צ

קווי אוטובוס רבים בעיר ישודרגו: קבלו את הרשימה המלאה

במסגרת השדרוג עליו החליט משרד התחבורה, יוארכו שעות הפעילות ותוגדל התדירות בקווי תחבורה ציבורית רבים בעיר

פורסם בתאריך: 14.6.18 16:59

משרד התחבורה הודיע כי החל מ-26 ביוני 2018 יתוגברו עשרות קווי תחבורה ציבורית מרכזיים בפתח תקוה ויוארכו שעות הפעילות של קווים מרכזיים, זאת בהמשך לשינויים שבוצעו לאחרונה בחלק מקווי התחבורה הציבורית בעיר.
השדרוג נעשה לאחר ששר התחבורה, ישראל כץ, הנחה את הרשות הארצית לתחבורה ציבורית במשרדו, לשדרג את מערך התחבורה הציבורית בפתח תקוה, במטרה לשפר את השירות לנוסעים. עלות שדרוג הקווים נאמדת ביותר מ-6 מיליון שקלים בשנה.
במסגרת השדרוג המבוצע על ידי משרד התחבורה, בתיאום עם חברת אפיקים המספקת את שירותי התחבורה הציבורית בעיר, תתוגבר תדירותם של קווי אוטובוסים רבים בעיר ויוארכו שעות הפעילות של קווי אוטובוס מרכזיים כדי לספק רמת שירות גבוהה לאורך כל שעות היום. במשרד התחבורה ציינו כי מדובר בקווים 5, 7, 10, 16, 17, 21, 22, 23, 25, 27, 29, 41, 46, 47, 63, 64, 91, 97 ו-98. בנוסף תוגברו באופן משמעותי קווים 87, 187 ו-287, תוך עדכון מסלולם, במטרה לאפשר קשר מהיר משכונת העיר לבית החולים תל השומר ולאוניברסיטת בר אילן. כדי לשפר את השירות משכונות העיר ומערים סמוכות, לאזורי התעסוקה קריית אריה, סגולה ורמת סיב בוצע תגבור משמעותי ושינוי מסלול בקווים 29, 46, 47 ו-97.
כמו כן, הוסט מסלול קו 64 לרחוב רוטשילד בתל אביב, כדי לייצר קשר ישיר מפתח תקווה למרכז תל אביב, תוך תגבור הקו והארכת שעות הפעילות שלו עד 01:30 בלילה. השר כץ ציין כי משרדו מקדם בימים אלה תכנון של נתיבי העדפה לתחבורה ציבורית בכל גוש דן שיתנו יתרון לאוטובוסים על פני הרכב הפרטי. "ההשקעה בנת"צים תעניק אלטרנטיבה משמעותית לנוסע ברכב הפרטי ותגדיל את מספר הנוסעים בתחבורה הציבורית", הוסיף השר כץ.

רוצים להישאר מעודכנים באירועים החשובים בפתח תקוה?

הורידו את האפליקציה של מלאבס והצטרפו לדף הפייסבוק שלנו:

מלאבס באנדרואיד, מלאבס באייפון, להצטרפות לדף הפייסבוק של מלאבס

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר