עבודות גידור לטובת שנאי חשמל בגן פסטרנק בכפר גנים
עבודות גידור לטובת שנאי חשמל בגן פסטרנק בכפר גנים

התושבים מודאגים: בלב הגינה הציבורית יוקם חדר חשמל

בגן פסטרנק בכפר גנים כבר החלו עבודות החפירה. תושבת האזור: משחקים שם ילדים, אנחנו חוששים מקרינה. העירייה: הקמת חדר הטרנספורמציה הכרחית

פורסם בתאריך: 27.6.18 11:16

תושבים שמתגוררים בסמוך לגן פסטרנק שבשכונת כפר גנים, מוחים על עבודות להקמת שנאי חשמל במרכז הגינה, כשלטענתם הדבר יפריע לבאי הגן ולילדים שמשחקים בו.

ביום רביעי שעבר הבחינו תושבים בכך שחלק מהגינה גודר. בירור שערכו העלה כי השטח גודר לטובת הקמת השנאי. מדובר בשטח משמעותי של 24 מ"ר. "מדובר בהקמת של חדר שנאי בתוך גן ציבורי", אומרת תושבת האזור, "אנו לא מעוניינים בנושא הזה. יש בגן שביל של הולכי רגל לצד כמה משחקים, ועכשיו יהיה בו שנאי. מדובר בגן קטן שנמצא ליד רחוב דגל ראובן. לפי מה שאנחנו מבינים, השנאי הזה מיועד לשמש בין היתר רחובות נוספים. ביום רביעי האחרון ראינו שגידרו חלק מהדשא בתוך הגן לטובת השנאי. הגענו אתמול (ראשון) בערך 15 תושבים לישיבת המועצה ועשינו קצת רעש ואנו מקווים שזה יעזור. יש לנו חשש מקרינה, וגם חשוב להבין שזו הגינה היחידה ברדיוס של שלושה קילומטרים. יש ילדים שמשחקים מסביב למתחם, וזה ממש לא בסדר".

היום, יום שני, כבר החלו עבודות החפירה במקום. "אתמול בישיבת המועצה כל נושא ההקצאות, כולל ההקצאה הנוכחית לטובת אותו שנאי, לא עברה כי לא היו 14 חברי מועצה שיאשרו זאת", אומר חבר המועצה רמי גרינברג, "מתברר כי היום בבוקר פירקו את הגדר והחלו את החפירות. מה שבעירייה עושים זה מכינים את התשתית לטובת הנחת השנאי מאוחר יותר ולאחר שיאשרו אותו במועצת העיר. למה תושבים צריכים לסבול בגלל החלטות של העירייה? מחליטים להקים שנאי בגן ציבורי מתחת לבית שלהם ובאזור שילדים משחקים בו".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


תגובת דובר העירייה חזי חקאק: "הקמת חדר טרנספורמציה הכרחית לטובת אספקת חשמל לתלמידי בית הספר הסמוך. נבדקו מספר חלופות למיקום, ונמצא כי המיקום הנבחר הוא היחיד שאפשרי מכמה סיבות: בית הספר נמצא על מגרש קטן וצפוף ואין ביכולתו לקלוט מבנה נוסף בשטחו, הגדרת הצרכים של חברת חשמל מצאה את המיקום הנוכחי מתאים, השטח עליו מותקן החדר הוא שטח חום המיועד ממילא לבניה (ואינו שטח ציבורי פתוח). הוחלט על הקמת חדר עילי מחשש כי אם ייטמן באדמה, ילדים יעלו עליו ויישבו עליו. אישור הביצוע יעשה לאחר ביצוע בדיקות קרינה. יש לציין כי שטחו של החדר יהיה קטן יותר מכפי שנראה היום השטח המגודר המיועד גם לשטח התארגנות ועבודה".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר