המפגש בתיכון גולדה צילום דוברות העירייה
המפגש בתיכון גולדה צילום דוברות העירייה

הפייסבוק של שחר, חברתו של אביב ז"ל: גולשים מעזה כתבו הודעות נאצה, גולשים ישראלים הגיבו

לצד הקללות המכוערות, התמלא דף הפיסבוק של שחר ארז במאות הודעות תנחומים וחיזוק. אתמול בערב התכנסו בתיכון גולדה עשרות מחבריו של אביב ז"ל, כדי לבכות יחד על האובדן הקשה

פורסם בתאריך: 22.7.18 10:36

הלוויתו של סמל ראשון אביב לוי ז"ל, שנהרג ביום שישי מירי צלף בגבול רצועת עזה, תתקיים היום בשעה 12:00 בחלקה הצבאית בבית העלמין סגולה בעיר. אתמול בערב נפגשו בתיכון גולדה עשרות מבוגרי בית הספר, בעיקר בני מחזורו של אביב, כדי להיזכר באביב ז"ל. התלמידים, חבריו לכיתה ולשכבה ושאר תלמידי בית הספר, התחבקו, בכו והעלו זיכרונות. הם הדליקו נרות זיכרון וסיפרו על חבר מיוחד במינו, שאהב לגלוש בים, היה אוהד של מכבי תל אביב וחלם על הרגע שישתחרר מהצבא ויטוס לחברים לדרום אמריקה.
בזמן שהחברים חיזקו אחד את השני והמשפחה מנסה לעכל את האובדן, נכנסו לדף הפייסבוק של שחר ארז, זוגתו של סמ"ר אביב לוי ז"ל, גולשים ערבים, בעיקר מעזה, והציפו את הפרופיל שלה בתגובות שמחה לאיד, קללות ונאצות קשות. התגובות היו מכוערות וכללו קללות אישיות בערבית וחלקן בעברית. התגובות נכתבו מתחת לתמונות הפרופיל שלה שפורסמה לפני כשנה. הגולשים הישראלים התעמתו איתם, תייגו את משטרת ישראל ובעיקר ביקשו משחר לא להתייחס לכך ולהיות חזקה. הפוסט כלל מאות תגובות, תמונות ותיוגים ומנגד גם לא מעט פוסטים מחזקים בעברית ובאנגלית. ההתכתבות לא פסקה גם עד שעות הבוקר המוקדמות.

לצד הקללות המכוערות, התמלא דף הפיסבוק של שחר במאות הודעות תנחומים וחיזוק. "מחזקים את ידך, יהי זכרו ברוך, אח לוחם גיבור", כתב אחד. "יקירה, תהיו חזקים כמה שאפשר, משתתפת בצערכם", כתבה גולשת אחרת. גולשת נוספת כתבה: "שחר יקירה סליחה שזה מה שאת צריכה לחוות בגלל הטרור הנוראי שאנו סופגים, בגלל מחבלים שאין בהם טיפה של ערך החיים! תהיי חזקה! כל עם ישראל איתך מחבק ואוהב! תחזקי גם את המשפחה בשם כולנו".

בינתיים מתארגנים בשכונת אם המושבות על מנת לחבק את המשפחה, ללוות אותם בשעות הקשות שלהם, ולסייע להם בכל מה שיזדקקו.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

8 תגובות
  1. אליעזר

    ראש ממשלת ישראל אשם ממה ששולחים לחברתו של החיל במקום שהם יהיו מתחת האדמה הם מקללים הבדיחה שנקראת ליברמן צריך ללכת הבית בושה לממשלה

  2. גבי

    תנחומי למשפחה ולחברתו . יש לנו הרבה אויבים אך הגרוע מכולם הוא דף הפייסבוק שהוא זמין לכל וגם לאויבים בנפש.נפרדתי מהפייס לפני 3 חודשים ואני ממליץ לכולם להפרד ממנו.אביב ז"ל היקר לכולנו ומטובי בנינו נפל על משמרתו בהגנת ארץ ישראל והעם היהודי.יהי זכרו ברוך.

  3. מוישה

    לא צריך להתייחס לעזתים
    להבדיל הם שמחים גם אם ילד שלהם בן 6 נהרג
    כי הוא הופך לשהיד

  4. גיטה

    שחר היקרה.
    קודם כל שהקב"ה ינחם אותך וכל המשפחה ויתן לכם כוח לעבור את האבילות והאבדה הקשה. אביב עם החיוך המקסים והיפה השאיר אתכם עם זכרונות טובים ושיתפלל למעלה על כל המשפחה ועליך ועל כל עם ישראל.
    אל תשכחי שעם ישראל תמיד ממשיך להתקיים למרות כל האויבים העלובים והרשעים שיש לנו. עברנו תקופות קשות וכל העמים שרצו להשמיד אותנו, כבר נעלמו.
    אני יודעת שזה מאוד קשה לחשוב ככה.
    המון חיבוקים.
    גיטל (גיטה)

  5. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    זה מתחיל באפס תגובה תבלונים ועפיפונים וירי שמפספס וזה מגיע בסוף לרצח של חייל שלנו כשהם מבינים שאף אחד לא יעשה להם כלום.
    צריך לדאוג שהתמורה לעפיפון או בלון טרור תהיה מוות. ועל חייל שלנו היינו צריכים לגבות מחיר כבד מהם כולל הראש של הנייה ולא עמדות פח ועץ לא מאויישות.
    ביבי פשוט סירס את המדינה והצבא וחייל מסכן שילם את המחיר!

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר