בית הספר הוברמן. צילום: זאב שטרן
בית הספר הוברמן. צילום: זאב שטרן

הילד לא שובץ ללמוד עם חבריו ב"הוברמן" כי אמו מלמדת בבית הספר

ההורים שוקלים שהילד, העולה לכיתה א', לא יפתח את שנת הלימודים במחאה על התנהלות העירייה. העירייה: "אנו לא נוהגים לשבץ תלמידים בבתי הספר בו הוריהם מלמדים"

פורסם בתאריך: 29.7.18 08:03

הורים לילד שאמור להתחיל ללמוד בכיתה א' בשנת הלימודים הקרובה בפתח תקוה, טוענים שהוא שובץ לבית ספר "אורנים" המרוחק ממקום מגוריו ולא לבית הספר "הוברמן" שבו לטענתם לומדים החברים שלו – רק משום שאמו היא מורה שמלמדת שם. כעת הם שוקלים לא לשלוח אותו לבית הספר כלל.

בעירייה אומרים כי אינם נוהגים לשבץ תלמידים בבית הספר בו הוריהם מלמדים – אלא אם כן מדובר באזור רישום מובהק שלהם, וזה לא כך במקרה הנוכחי. עוד מציינים בעירייה, שכמחווה של רצון טוב, הוצע להורים לרשום את הילד לבית ספר אחר בו לומדים ילדים מהגן אך הם דחו את ההצעה.

"עם תחילת ההרשמה בחודש מרץ, מיהרנו ונרשמו לבית הספר 'הוברמן'", מסביר האב. "כשקבלנו את הרישום גילינו שישבצו אותנו לבית הספר 'אורנים', למרות שהוברמן יותר קרוב אלינו וילדים שגרים רחוק יותר מאיתנו קיבלו שיבוץ ל'הוברמן'. פנינו לעירייה, הגשנו ערעורים ולצערי הם אינם מסכימים לרשום את הילד לבית הספר שהוא אמור ללמוד בו. לטענתם בית הספר מלא, למרות שאנחנו יודעים שכל הזמן עוזבים ילדים. בנוסף, הסברנו להם שאשתי מלמדת בבית הספר והילד שלנו עבר בגיל הגן מספר גנים ואנחנו סוף סוף רוצים לתת לו מסגרת יציבה עם חברים שהוא מכיר. אנחנו יודעים שהוברמן הוא בית ספר טוב שמתאים לילד שלנו. הציעו לנו לרשום אותו ל'אמיר', אבל זה בית ספר מרוחק מאיתנו וזו לא אופציה בכלל. אנחנו שוקלים את האפשרות שהילד לא יפתח את שנת הלימודים. הדבר היחיד שמונע מאיתנו לעשות זאת הוא שזה יגרום לו נזק".

תגובת דובר העירייה, חזי חקאק: "האם, אכן מורה בבית הספר 'הוברמן' ואנו לא נוהגים לשבץ תלמידים בבתי הספר בו הוריהם מלמדים אלא אם כן מדובר באזור רישום מובהק שלהם. אם קיימים תלמידים הלומדים בבתי הספר שהוריהם מלמדים בו הרי שהדבר לא היה ידוע לנו שכן, לא תמיד כל המידע פרוס בפנינו. ההורים ערערו למחוז ונדחו ולפיכך בנם צפוי ללמוד בבית ספר 'אורנים'. כמחווה של רצון טוב הוצע להורים לרשום את בנם בבית ספר 'אמיר' בו ילמדו מספר תלמידים מהגן אך ההורים דחו את ההצעה. ללא כל קשר, הרישום לבית הספר הוברמן הסתיים וכל תקני התלמידים מולאו".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    לא יאומן, כל עוד אמא שלו לא מלמדת אותו מה זה צריך. להפריע? אתם עושים עוול לילד , אל תתעסקו בזה , תנו לו ללמוד שם , אתם פשוט פוגעים בילד

  2. לא מורה

    באמת איך בחיפה בבתי ספר זה מסתדר. גם יותר קל להורים להביא ילדים בשמונה

  3. אבא פגום

    מורה טיפשה, באיזה עולם נורמאלי ילד ואמא באותו בית ספר???
    אני הייתי מפטר את המורה ומשלב את הילד בהוברמן

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר