אריאל דרסינובר ז"ל. צילום מתוך הפייסבוק של הרב יוני לביא
אריאל דרסינובר ז"ל. צילום מתוך הפייסבוק של הרב יוני לביא

אריאל דרסינובר נהרג אמש בתאונת דרכים בצומת ברוכין. היה אמור להינשא בעוד כשלושה שבועות

רב קהילת צעירי הדר גנים, יוני לביא: "הבשורה קשה, אריאל היה מודל לחיקוי. הייתי אומר לנוער ולחניכים שלי שככה אפשר להיראות, גם בתקופה שבה יש אינטרנט והכל פתוח וזמין"

פורסם בתאריך: 2.8.18 12:57

אריאל דרסינובר ז"ל, תושב הדר גנים בפתח תקוה ואחד ממייסדי בית המדרש לנוער בשכונה – תלמיד הישיבה הגבוהה מעלה אליהו, נהרג אמש בתאונת הדרכים שהתרחשה אתמול בצומת ברוכין. דרסינובר בן 21 במותו, אמור היה להתחתן בעוד כשלושה שבועות.

התאונה התרחשה בכביש 446 בין רכב פרטי, בו נסע דרסינובר, לבין למשאית פלסטינית. צוותי מד"א פינו אותו במצב אנוש לבית החולים בלינסון, שם נפטר מפצעיו. הלווייתו תתקיים היום בשעה 16:00 בבית העלמין סגולה.

רב קהילת צעירי הדר גנים שבשכונה, יוני לביא: "אני מכיר את אריאל מהשכונה. הוא הקים ביחד עם אחד מחבריו בית מדרש לנוער שהפך להיות מודל לחיקוי. רק לאחרונה הוא היה אצלי בסעודת שבת ביחד עם ארוסתו. אריאל היה בעצמו מודל לחיקוי והייתי אומר לנוער ולחניכים שלי שככה אפשר להיראות, גם בתקופה שבה יש אינטרנט והכל פתוח וזמין. הוא היה מלא שמחה, נמרץ ויוזם. המנוע שלו היה הרוח. הוא היה ערכי ואידיאליסט ותמיד מחפש איך אפשר להשפיע. כאשר רואים אותו מקבלים אופטימיות".

איך  נודע לך על מותו?

"לאחר שהתקשר אלי מישהו מהשכונה ובישר לי את הבשורה הקשה. לקחת לי דקות ארוכות להפנים שקרה דבר כזה. זה לא נתפס. יום לפני התאונה הוא הניח הזמנה לחתונה בתיבת הדואר שלי, ואני שמחתי מאוד. יום אחרי זה שומעים שבמקום חתונה תהיה לנו הלוויה. הבשורה קשה, המקרה טלטל הרבה אנשים בשכונה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר