מים עומדים באם המושבות
מים עומדים באם המושבות

תלונות על מים עומדים ומכת יתושים באם המושבות הוותיקה

תושבי השכונה מדווחים על מכת יתושים בשל מים עומדים בסמוך לאצטדיון המושבה. תושב השכונה, ליאור חדד: "בינתיים התושבים ממשיכים להיעקץ"

פורסם בתאריך: 11.7.17 16:19

עם תחילת הקיץ גילו תושבי שכונת אם המושבות שתופעת המים העומדים בסמוך לאצטדיון המושבה חזרה, ושוב נשמעות תלונות מצד תושבי שכונת אם המושבות הוותיקה על עקיצות יתושים מרובות. תושב השכונה, ליאור חדד, הנאבק מזה חודשים ארוכים בתופעה ולפועל על מנת לגרום לעירייה לייבש את מאגרי המים, גילה בשבוע שעבר בריכת מים גדולה בקרבת השכונה.

כזכור, המים מוזרמים לקרבת האצטדיון מצינורות הניקוז של מרכז העיר. לטענת התושבים, הבטחות העירייה לפתרון הבעיה עדיין לא הבשילו. "אני עובר ליד האצטדיון כי הוא נמצא ממש ליד בתחנת הרכבת. ואני גם יודע איפה לחפש", אמר השבוע חדד, "העירייה עשתה חצי עבודה. יאמר לזכותם שהם מודים בבעיה, שזה חשוב, והם קירו את תעלת המים הפתוחה שנמצאת ברחוב רבקה גרובר, שדרכה היו מוזרמים מים ממקור אחר. אך עד שלא יפתרו את בעיית המים שמוזרמים ממרכז העיר לנקודה סמוכה לאצטדיון, יהיו שם מים וגם יתושים. העירייה השקיעה כסף רב בצינור בטון מתחת לאדמה, אך המים עדיין לא עוברים בו. הצינור הזה אמור להרחיק את הבעיה 200 או 300 מטר קדימה".

"אנשי העירייה לא נותנים אף פעם לוחות זמנים", מוסיף חדד, "בכל פעם שפניתי אליהם הם משיבים שעוד שבוע או חודש או חודשיים יטפלו בבעיה, בסופו של דבר הם התקדמו רק בנושא רחוב רבקה גובר. מאחורי האצטדיון הניחו צינור אך ממשיכים לנקז את המים לנקודה שיוצרת בריכת מים. בינתיים התושבים ממשיכים להיעקץ. תושבים נאלצים להישאר בבתים עם חלונות סגורים ומזגנים אחרת הם יעקצו. והרבה".

תגובת העירייה תובא כשתתקבל.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר