האגם האקולוגי. צילום מחלקת הדוברות של עיריית פ"ת
האגם האקולוגי. צילום מחלקת הדוברות של עיריית פתח תקוה

האגם בפארק הגדול: המפלגות הדתיות מתנגדות לפתיחת בית הקפה ומזח הסירות בשבת

תשובה לשאלה שמסקרנת רבים בפתח תקוה: איציק דיעי ואוריאל בוסו מבהירים שהם מתנגדים לחילול שבת באגם האקולוגי החדש. "אני מתנגד לפתיחה בשבת של בית קפה או למקום שיפעיל סירות באגם", אומר בוסו

פורסם בתאריך: 12.10.18 09:31

מהן הדרישות של הגוש הדתי לגבי האגם האקולוגי בשבת? השאלה הזו מסקרנת רבים לנוכח הפתיחה הצפויה בהמשך של בית הקפה והמזח להשכרת סירות באגם.
יו"ר הבית היהודי בפתח תקוה, איציק דיעי, ויו"ר ש"ס בפתח תקוה, הרב אוריאל בוסו, מבהירים השבוע כי הם מתנגדים לפתיחה בשבת של בית הקפה ושל מתחם הסירות במקום, שצפויים לקום בהמשך. יש לציין כי גם היום הפארקים והגינות פועלים בשבת כרגיל. כך למשל, גם גן החי פועל בשבת, אך יש צורך לקנות כרטיסים מראש כדי להיכנס בשבת.
"לא נדרוש לסגור את הפארק", אומר דיעי, "אבל בכל הקשור לבית קפה או מסעדה אם יהיו בו, זה כבר משהו אחר. צריך להבדיל בין המסעדה לפארק עצמו. אני בעצמי עדיין לא יודע מה צפוי להיות שם. לגבי האגם עצמו, לא תהיה לנו התנגדות לפתיחתו בשבת כל עוד לא יהיה שם חילול שבת. אם לא מוכרים שם משהו אז זה בסדר. יש איסור לחלל שבת במתקן עירוני. אני מניח שאם יעשו מכרז לאותו בית קפה אז יהיה כתוב שלא עובדים בשבת, כמו בהיכל התרבות. אנו מתייחסים לזה כמו לכל מתקן עירוני. כל הגינות הציבוריות פתוחות בשבת, וזה לא משהו שונה. כל עוד מדובר בגינה רגילה, אני לא רואה שום בעיה שהציבור יבוא לשם גם בשבתות כמו במקומות אחרים".
גם בוסו מציין כי ההתנגדות שלו היא לפתיחה של בית קפה או מסעדה במקום: "אני מתנגד לפתיחה בשבת של בית קפה או למקום שיפעיל סירות באגם, אך אין דרישה לסגירת הפארק עם מנעולים", הוא אומר, "גם דתיים מטיילים במקום ורוצים לטייל בו בשבת. אני מתנגד לפתיחה של פעילות במקום בשבת. אין בעיה עם פתיחתו בשבת, כמו פתיחתם של הפארק הגדול או פארקים אחרים בעיר".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

9 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אז עדיף גם שלא יפתחו בכלל שכן מי ילך לשם ביום עבודה רגיל. אהה כן … בעצם ילכו מי שמתנגדים שיפעל בשבת . ממש ימי ביניים, רוצים להפוך את פתח תקווה לבני ברק. לא לוותר !

  2. אזרח מוטרד

    יתושים וחרקים בינתיים בןקעים מהאגם ועוקצים את התושבים האומללים שיצביעו נגד בגלל זה לתשומת לב

  3. זיו טל

    תודה באמת למפלגות הדתיות שמסכימות להשאיר את הפארק פתוח… מישהו כנראה מתבלבל כאן.

  4. אלראי חיים

    ראש העיר בוסו לא מפרגן לנו להנות מהאגם בשבת ולא יסכים לקרוא על שם אוחיון רק על שם הרב קוגל אני ממשיך להזהיר את כולם בבחירות לא להצביע למועמד שילך עם חבורת בוסו ולא נתאחד עם. בני ברק

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר