משפחת עוז. צילום מתוך הפייסבוק
משפחת עוז. צילום מתוך הפייסבוק

מת מפצעיו תושב העיר רונן עוז שנפצע בשריפה בירושלים

את המלונית הצית מוחמד ג'עברי. רונן נפצע אנושות כאשר חילץ את אשתו ואת ילדיו מהשריפה. "הוא היה איש של עזרה, איש שאהב את החיים ואהב לעשות טוב לאנשים", אמר היום חיים, אחיו של רונן ז"ל

פורסם בתאריך: 14.10.18 19:24

רונן עוז, תושב העיר בן 45, משכונת נווה גן, שנפצע באורח אנוש בשריפה שפרצה במלונית בירושלים בחודש יולי השנה, הלך היום, יום ראשון, לעולמו. עוז נפצע לאחר שהציל את בני משפחתו בשריפה. בחודש יולי השנה יצאו ארבעת בני משפחה, האב רונן, האם אילנית, והילדים מיה בת ה-12 וינאי בן ה-9 לחופשה בירושלים כדי לחגוג לרונן יום הולדת 45, ובמסגרת הם ישנו במלונית ברחוב הנביאים. הם נפצעו באורח קשה בדליקה שפרצה בבניין המשמש כמלון דירות. על פי כתב אישום שהוןגש בחודש אוגוסט, המלונית הוצתה על ידי מוחמד ג'עברי וראידה מוסא, עובדים לשעבר במקום. רונן האב פונה מהמקום במצב קשה מאוד לבית החולים הדסה עין כרם ויתר בני המשפחה פונו גם הם לבית החולים. זמן קצר לפני פרוץ השריפה יצאו רונן ואילנית לשתות קפה והשאירו את הילדים בחדרם. הם חזרו לחדר כחצי שעה לפני השריפה.
חיים חזיזה, אחיו של רונן ז"ל, שהה בחו"ל בזמן המקרה, וברגע שנודע לו על כך, הוא עלה על טיסה וחזר ארצה. "הוא שמע רעש ופיצוץ, פתח את הדלת וקיבל מסך עשן ואש לפנים", שיחזר אז האח, "הוא פשוט התחיל לחלץ את הילדים החוצה, ופשוט הציל את חייהם ונפצע קשה. המקרה בענינו פיגוע לכל דבר. שרפו משפחה שלמה. רק שעה לפני כן רונן עוד שלח לי הודעה. רונן ואילנית יצאו לשתות קפה וחזרו לחדר בערך חצי שעה לפני השריפה. לא רוצה לחשוב מה היה קורה אם הם היו מתעכבים עוד קצת".

היום אמר חיים: "רונן היה מורדם ומונשם כל הזמן, לצערנו כמות העשן והכוויות שלו לא אפשרו לו להתאושש מזה. הוא היה מורדם ומונשם ממש עד הדקה ה-90. הוא לא הצליח לדבר, וסבל עד הרגע בו נפטר. הייתה לנו תקווה שהוא יצליח לצאת מזה ועד הבוקר עוד האמנו, אך לפתע קרסו לרונן הכליות ולאחר מכן הכבד. הריאות היו פגועות בצורה קשה מהכוויה ומהחום. רונן בתפקידו כאיש קבע היה איש צוות אוויר וחילוץ ולאחר מכן מהנדס תקשורת בחברת הייטק. הוא היה איש של עזרה, איש שאהב את החיים ואהב לעשות טוב לאנשים. הם יצאו לחגוג לו יום הולדת 45 ולמעשה הוא לא באמת חזר מהחגיגות האלו. יתר המשפחה לשמחתנו בסדר, והם מגיעים לטיפול בבית חולים פעם בשבוע, וזה בזכות זה שרונן הציל אותם".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר