סניף דואר ברחוב איכילוב צילום זאב שטרן
סניף דואר ברחוב איכילוב צילום זאב שטרן

"גרים פה מבוגרים שזקוקים לשרות הזה": סניף הדואר ברחוב איכילוב ייסגר בקרוב

דואר ישראל הודיע לבעלי המבנה בו ממוקם הסניף כי יסיים את השכירות ויפנה את המקום בקרוב. "זה לא מתקבל על הדעת שלא יהיה סניף דואר במרכז העיר", אומר אחד התושבים שמתגורר באזור

פורסם בתאריך: 7.11.18 08:00

האם הדואר ברחוב איכילוב צפוי להיסגר בקרוב? תושבים במרכז העיר שמשתמשים בסניף הוותיק של הדואר מציינים לאחרונה כי משיחות שהם מקיימים במקום, נודע להם כי הסניף מתכננן לסגור את שעריו. חיזוק לדברים אלו מגיעים מבעל הנכס בו שוהה כעת הדואר.
"במרכז העיר יש סוכנויות דואר, ואחד המרכזי שבהם הוא באיכילוב", אומר יצחק רוט, בעל המבנה בו נמצא כעת הדואר, "אני בעלי המבנה, והדואר שוכר ממני הסניף כבר עשרות שנים והם דיירים מוגנים. יש שמועות בין הפקידים כבר כמה חודשים שמבחינה כלכלית הם רוצים לסגור, אך לאחרונה הודיעו לי טלפונית כי בסוף החודש הם מפנים. יש שם גם שלט להשכרה. השכנים הגיעו אלי ושאלו למה אני לא מאריך להם השכירות, ואמרתי להם שזה לא תלוי בי אלא בהחלטות שלהם. אם הדואר היה עובר למקום אחר אז הייתי אומר שבסדר כי עדיין יש סניף דואר, אך ברגע שסוגרים את הסניף באיכילוב אז יוצא מצב שבמרכז העיר יש רק סניף אחד שהוא הסניף המרכזי בשפיגל, וכל היתר הם רק בשכונות מסביב. אני כאזרח שגר בעיר למעלה מ-80 שנה בעיר, חושב שזו שערורייה שלא יהיה דואר במרכז".
יש לציין כי מדובר בסניף ששירת את כל הרחובות הסמוכים במרכז העיר, שכולל לא מעט חנויות, משרדים ועוד. מעבר לכך, צריך לזכור שבמרכז העיר עוד מתגוררים לא מעט תושבים וותיקים, שזקוקים לשירות הדואר מאחר וחלקם לא טכנולוגי מספיק להשתמש בשירותי האינטרנט או האפליקציות. "זה לא מתקבל על הדעת שלא יהיה סניף דואר במרכז העיר", אומר אחד מתושבי מרכז העיר, "גרים פה תושבים רבים, חלקם מבוגרים שכעת יישארו ללא דואר. והסניף הזה עדיין משמש הרבה אנשים, למרות מה שחושבים על זה שכבר אין צורך בדואר".
תגובת דואר ישראל: ״העיר פתח תקוה נמנית על הערים המובילות בהזמנת חבילות מחו"ל ובשנים האחרונות פתחנו בעיר 29 מרכזי מסירת חבילות ודברי דואר רשום הפועלים בשעות ממושכות, לשביעות רצונם של התושבים. שירותי הדואר בפתח תקוה  ניתנים כיום באמצעות ארבעים ושתיים יחידות לרבות מרכזי מסירת החבילות. במסגרת שדרוג השירותים, פעילות סניף איכילוב השוכן במבנה מיושן תועתק לבית הדואר המרכזי הסמוך אליו כ-400 מטר. בית הדואר ישופץ בקרוב וכמות האשנבים תורחב״.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר