ההפגנה במוצ"ש בכפר גנים נגד היועץ המשפטי לממשלה. צילום שוקי הראל
ההפגנה במוצ"ש בכפר גנים נגד היועץ המשפטי לממשלה. צילום באדיבות התושבים

"אנשים מוותרים ולא מגיעים לקניון"

אתמול בערב התקיימה בכפר גנים ג' ההפגנה ה-33 נגד אביחי מנדלבליט ומספר המפגינים גדל לכאלף. "זה כמעט בלתי אפשרי להגיע לאזור", אמר אחד התושבים

פורסם בתאריך: 16.7.17 00:09

לצד תושבים שמזדהים עם ההפגנות נגד היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, יש לא מעט תושבים בכפר גנים ג' שהחיים שלהם במוצאי שבת הפכו לסיוט ומתוסכלים מהתחושה שזה לא ממש מעניין מישהו, בטח לא את המפגינים. אם אותם ושבים קיוו שעוצמת ההפגנות תירגע, הרי שבאה ההפגנה אתמול בערב בסמוך לקניון גנים והבהירה להם שהסיכוי שהחיים בשכונה שלהם יחזרו למסלולם, קטן מאוד. אם עד עתה השתתפו בהפגנות כמה מאות אנשים, ההערכה היא שבהפגנה אתמול השתתפו למעלה מאלף איש.

ההפגנה במוצ"ש בכפר גנים נגד היועץ המשפטי לממשלה. צילום שוקי הראל

ההפגנה במוצ"ש צילום באדיבות התושבים

כדי להבהיר עד כמה הפכו חיי התושבים לסיוט, נציין כי זו הייתה ההפגנה ה-33 ברציפות שמתקיימת בשכונה. ההפגנה הפעם, בה נכח גם היו"ר החדש של מפלגת העבודה, אבי גבאי, נפתחה על ידי מני נפתלי בדקת דומיה לזכר שני השוטרים שנרצחו ביום שישי בפיגוע בירושלים. נפתלי קרא לכל אחד ממשתתפי ההפגנה להביא חבר בהפגנה הבאה. השבוע, להבדיל מהשבועות הקודמים, לא נכחו בהפגנה נציגי וועד השכונה, אך מנגד היו כ-30 מפגינים, שבאו לתמוך בראש הממשלה בנימין נתניהו.

"זה כמעט בלתי אפשרי להגיע לאזור", אמר אחד התושבים, "היו פקקי תנועה, יש עומס כבד ואנשים מוותרים ולא מגיעים לקניון". לטענת אותו תושב, משבוע לשבוע אפשר לראות עוד ועוד תושבים מהשכונה ומהעיר: "זו הפגנה כנגד השחיתות במדינה, זה לא ימין ולא שמאל וכולם ביחד ולמרות חוסר הנוחות, היא מאוד חשובה". בעקבות ההפגנה שמתקיימת בעיר זה כשמונה חודשים, נפתחו 13 נקודות נוספות ברחבי הארץ ולטענת הנואמים במקום המסר שיוצא מפתח תקווה עדין לא משכנע ולכן יש במקום אלפים ולא עשרות אלפים. לטענת המארגנים, במקום היו למעלה מאלפיים איש, לטענת המשטרה, נכחו כאלף מפגנים, לעומת 300 מפגינים שהיו בשבוע שעבר. את ההפגנה חתמה הזמרת רוני גנסור עם השיר 'אין לי ארץ אחרת' בשיתוף הקהל.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר