הסרת עמודי חניה ברחוב חברון
הסרת עמודי חניה ברחוב חברון

בלאגן בשערייה: העירייה מציבה עמודים ברחוב חברון, אלמונים עוקרים אותם

העמודים נועדו למנוע כניסת רכבים לרחוב הולנדי צר. לפני מספר חודשים הציבה העירייה עמודים חדשים לאחר שהקודמים נעקרו, השבוע הם נעקרו שוב

פורסם בתאריך: 11.11.18 16:00

מי הסיר את העמוד שהוצב ברחוב חברון בשעריה, ונועד למנוע מרכבים להיכנס לרחוב שמיועד להולכי רכל בלבד? רק בחודש אפריל השנה הציבה העירייה מחדש עמודים בכניסה לרחוב וזאת לאחר שהם הוסרו על ידי גורמים לא ידועים. לאחר הסרתם, החלו תושבים להחנות את רכבם ברחוב, שכאמור מיועד להולכי רגל, ובכך להוות מפגע בטיחותי. כמה ימים לאחר פרסום הכתבה בעיתון מלאבס, הציבה העירייה את העמודים בשנית. הם החזיקו מעמד מספר חודשים, עד שביום חמישי האחרון הם שוב הוסרו, לא ברור על ידי מי, ומאז שוב חונים רכבים ברחוב.
"שוב פעם חזרנו לאותה נקודה", אומר תושב הרחוב, "בעבר העמודים שהיו בכניסה הוסרו, ורכבים נכנסו פנימה וחנו ברחוב צד שאינו מיועד לכלי רכב. העירייה הציבה את העמודים ואז לא ניתן היה להיכנס לרחוב, ובאמת במשך חודשים ארוכים היה לנו שקט מכלי רכב. אלא שביום חמישי האחרון שוב הוסרו עמודי החניה, ומאז שוב רכבים חונים ברחוב ומסכנים את הולכי הרגל. חלק מהשכנים פה יכולים לשער מה הסיבה לכך, אבל לא נוכל להסכים ששום פעם רכבים יחנו ברחוב הצד הזה, שאין בו בכלל כביש אלא אבנים מדרכה".

תגובת דובר העירייה, חזי חקאק: "אגף תנועה ובטיחות לא הסיר את העמוד שהיה קיים ברחוב חברון 6. בשיחה עם מנהל מחלקת תנועה ותפעול יוסי כביר עולה כי מדובר בסכסוך שכנים ואנו נביא את נושא הצבת העמוד במקום לדיון חוזר בוועדת תנועה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר