אלכוהול. צילום אילוסטרציה עזרא לוי
אלכוהול. צילום אילוסטרציה עזרא לוי

הזמנה למסיבת יום הולדת בגיל 13: "יהיה אלכוהול, אוכל והכל, תבואו"

אם לילד בן 13 נחשפה להזמנה שקיבל בנה ליום הולדת של בן גילו, דרך האינסטגרם, בספורטק סירקין, אחרי שביקש ממנה 50 שקלים. האם הזדעזעה, יידעה את שאר ההורים ופנתה למשטרה

פורסם בתאריך: 12.11.18 10:51

אמא לילד בן 13, הזדעזע כאשר ראתה בטלפון של בנה, הזמנה למסיבת יום הולדת שתתקיים בספורטק בעיר, שכוללת אלכוהול. בפוסט שהעלתה לפייסבוק ובו ביקשה ליידע אמהות אחרות כתבה: "הילד שלי הוזמן ליום הולדת הזו, הילדים בגילאי 13-14 בלבד. של מי הילד הזה שחוגג?". היא ביקשה מכל האימהות לנסות למנוע את את קיום המסיבה עם האלכוהול. עוד היא ציינה, שמדובר בילד שהיא לא מכירה באופן אישי והוא חבר של הבן שלה מהאינסטגרם. יצוין כי ההזמנה הופצה בקבוצת אינסטגרם.

אני לא מכירה את הילד ובטח לא את ההורים שלו", אומרת האם, ומוסיפה שהיא העבירה את הפרטים למשטרה ולגורמים נוספים שכבר בודקים את הנושא. "הבן שלי ביקש ממני 50 שקלים עבור מסיבה ומתנה, בערב עברתי על הטלפון שלו, להבין לאיזו מסיבה הוא מתכוון וראיתי שזו לא מסיבה רגילה. ראיתי שיש אוכל על האש שזה כמובן בסדר, אבל יש אלכוהול. אחרי שראיתי את ההודעה, עדכנתי הורים נוספים שהילדים שלהם בקבוצה הזו והודעתי לבן שלי שאם יש אלכוהול במסיבה הוא לא הולך ושייקח בחשבון שהמשטרה תפתיע אותם".

ההזמנה למסיבת האלכוהול

ההזמנה למסיבת האלכוהול

תוכן ההודעה כלל את הטקסט הבא: 'יום שישי הבא ב-23 בספורטק ליד צומת סירקין אני עושה יום הולדת. קיצר למי שבא, אנחנו נהיה שם ב-8 בערב עד מתי שיזרום ויהיה אלכוהול, אוכל, מנגל והכול בתכלס. למי שבא, שיחזיר לי הודעה, כדי שאני ידע מי בא ומי לא. ולמי שיכול להביא כבר יום חמישי (יום לפני) או אפילו כמה ימים לפני 50 שקלים כדי לקנות את הדברים".

האם מוסיפה: "צילמתי את הטלפון של הבן שלי, והעברתי את הפרטים הלאה וכבר קיבלתי טלפון שזה בחקירה. החלטתי לפרסם את הנושא על מנת ליידע את ההורים ולמנוע את המסיבה וגם במטרה שהמשטרה והגורמים השונים ייבדקו את הקיוסקים שמוכרים אלכוהול, הרי היום זה פשוט לקנות אלכוהול. הם נותנים כסף למישהו מבוגר והוא קונה עבורם. הקיוסקים צריכים לראות, שאם נכנס אדם מבוגר ובחוץ יש קבוצה של נערים, לא למכור לו, הרי זה עבורם. היום זה הבן שלי ומחר זה יכול להיות כל ילד אחר. אני מאוד מקווה שהנושא ידליק מנורה אדומה ויגבירו את הסיורים סמוך לקיוסקים, וכן בערבי שישי באזור הספורטק ובגנים הציבורים".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר