המודעה על ההרצאה של אופירה אסייג ואייל ברקוביץ
המודעה על ההרצאה של אופירה אסייג ואייל ברקוביץ

למה בוטלה ההרצאה של אייל ברקוביץ ואופירה אסייג במתנ"ס נפלאות?

ברקוביץ ואסייג, שהוגדרו במודעה כ"כוכבי הרשת והטלוויזיה של כל הזמנים", אמורים היו להרצות במתנ"ס במסגרת אירועי חנוכה. אבל בימים האחרונים פורסמה הודעה על כך שההופעה בוטלה. כנסו לקרוא את ההסבר המעניין של אייל ברקוביץ

פורסם בתאריך: 14.11.18 13:27

הרצאה של אופירה אסייג ואייל ברקוביץ שאמורה הייתה להתקיים במתנס נפלאות בשכונת נווה דקלים – שיפר, בוטלה. ההרצאה הייתה מתוכננת להתקיים ב-4.12 במסגרת אירועי חנוכה במתנ"ס. במודעה הוצגו ברקוביץ ואסייג כ"כוכבי הרשת והטלוויזיה של כל הזמנים", וההרצאה כ"זוגית מצחיקה וסוחפת".  זמן מה לאחר שפורסם על קיום ההרצאה, פורסם בדף הפייסבוק של המתנ"ס שההרצאה בוטלה מסיבות שאינן תלויות בהנהלת המתנ"ס, ובמקום זאת יתקיים מופע של הסטנדאפיסט ניקי גולדשטיין.

המודעה על ההרצאה של אופירה אסייג ואייל ברקוביץ

המודעה על ההרצאה של אופירה אסייג ואייל ברקוביץ

אז למה בוטלה ההרצאה של ברקוביץ ואסייג? לדברי אייל ברקוביץ הביטול נובע מכך שכאשר הם חתמו על חוזה, לא נאמר להם שהמתנ"ס מתכוון למכור כרטיסים. ברקוביץ: "אנחנו מכרנו הרצאה ובחוזה לא נאמר לנו שמוכרים כרטיסים להרצאה, אנחנו לא עושים דברים כאלה. אנחנו מוכרים הרצאות פרטיות ולא הרצאות שמוכרים בהם כרטיסים" .
למה מפריע לכם שהם מוכרים כרטיסים להרצאה?
"אנחנו לא עסק מסחרי שעושה את זה. הם לא אמרו לנו שהם מוכרים כרטיסים. אני לא אדיר מילר שמוכר כרטיסים, אצלנו זו הרצאה אינטימית, לא מסחרית. זו הסיבה".
לא רוצים להתמסחר?
"לא. צריך להיות מדויקים כשחותמים על חוזה, הם לא יכולים להגיד שזה במתנס וזה קהילתי, ואחר כך ללכת למכור כרטיסים ולפרסם מודעות מבלי שאנחנו יודעים על זה. ציפינו שזה יהיה כמו שאנחנו תמיד עושים, מזמינים אותנו ואנחנו מגיעים להופיע".

אופירה אסייג ואייל ברקוביץ'. צילום אילן אסייג

אופירה אסייג ואייל ברקוביץ'. צילום אילן אסייג

תגובת דובר העירייה, חזי חקאק: "במסגרת אירועי חנוכה במרכז קהילתי נפלאות, נסגר חוזה להרצאה של אופירה אסאייג ואייל ברקוביץ. לאחר סגירת התוכנית והתיאומים נשלח אליהם פלאייר ומשנוכחו לדעת כי תתקיים מכירת כרטיסים להרצאתם, ביטלו את השתתפותם. בשיחה עם השניים נאמר למנהלת המתנ"ס כי הם לא מסכימים שיימכרו כרטיסים אלא שנאפשר כניסה חופשית".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר