ההתארגנות לנסיעה לשדרות ביום שישי
ההתארגנות לנסיעה לשדרות ביום שישי

עשרות מתושבי פתח תקוה ביקרו ביום שישי בשדרות

התושבים יצאו בשיירה ביוזמת חבר המועצה אורי אהד, ערכו קניות לשבת וישבו בבית קפה. אהד: "ראינו את פתח תקווה האוהבת והחמה, נטולת הציניות"

פורסם בתאריך: 18.11.18 08:23

כ- 40 מתושבי העיר, יצאו ביום שישי בבוקר בשיירה לבוקר של קניות וחיזוק תושבי יישובי שדרות והסביבה. היוזמה הייתה של חבר המועצה אורי אהד, שסיפר: "יצאנו ביום שישי כ-40 תושבי העיר לשדרות. דבר לא מובן מאליו בהתחשב במזג האוויר הסוער שהיה ובהתראה הקצרה. ראינו את פתח תקווה האוהבת והחמה, נטולת הציניות. אנשים באו רק כדי לתמוך ולחזק, יצאנו בשיירה של 12 רכבים עם דגלים אדומים".

התושבים, הגיעו למרכז הוותיק של שדרות (רחובות בן יהודה ויגאל אלון), ערכו קניות במאפיה, בסופר, בחנות הנעלים, רכשו מוצרים לתינוקות, אוכל מוכן ומשחקים לילדים. בהמשך, לאחר הקניות לשבת ולמשפחה, הם יישבו בבתי הקפה בעיר וביניהם בית קפה המופעל ומסייע לנוער במצוקה. "התושבים שפגשנו והבינו שבאנו במיוחד התרגשו מאוד וחלקם סיפרו על המשמעות של חיים בפחד מתמיד והקושי לנהל כך שגרת חיים, לגדל ילדים ולחיות. השיחות לימדו אותנו המון והיו גם לא מעט דמעות", ציין אהד.

 

אורי אהד צילום גדי אהד

אורי אהד צילום גדי אהד

העיר שדרות. צילום אליהו הרשקוביץ

העיר שדרות. צילום אליהו הרשקוביץ

קודם לכן, ביום רביעי, פרסם אהד הודעה ובה כתב :
"פתח תקווה יוצאת לדרום. עכשיו כבר ברור לכולם שככה אי אפשר להמשיך, לא ניתן לשבת בבית, בפתח תקווה, בשקט, כשביישובי הדרום חיים ילדים ומבוגרים בפחד תמידי. לא ניתן להתעלם מכך שיש מדינה אחת במרכז הארץ והיא חיה בשקט ויש מדינה אחרת בדרום הארץ והיא מצויה במלחמת טרור והפגזות. לא ניתן להתעלם מהעיניים המפוחדות והמבוהלות של תושבי הדרום. לא ניתן להתעלם מחוסר האפשרות לנהל שיגרת חיים פשוטה. מפסיקים לשתוק ונוסעים דרומה לחזק, לחבק ולהקל על תושבי הדרום המופגז. כל תושבי פתח תקווה שחושבים שהפעם צריך לעצור את הטירוף מוזמנים להצטרף אלינו לנסיעה. נגיע לשדרות, נערוך במקום קניות לשבת, נשב עם התושבים ונחזק אותם כי אנחנו חלק מהם".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר