הכנס באם המושבות צילום באדיבות העירייה
הכנס באם המושבות צילום באדיבות העירייה

סיירת הורים חדשה מחפשת מתנדבים בכל שכונות העיר

את הסיירת מקימה הרשות למאבק באלימות, סמים ואלכוהול. לאחר שגויסו מתנדבים בהדר גנים, מתבצע עתה גיוס של הורים באם המושבות

פורסם בתאריך: 24.11.18 18:41

הרשות למאבק באלימות, סמים ואלכוהול, מגייסת הורים לסיירת הורים עירונית שתיקרא "מחוברים לקהילה", ותוקם בכל שכונה בנפרד. מטרת הסיירת היא לשמש אוזן קשבת ויד מכוונת לנוער, להיות "מבוגר אחראי" ולתת מענה לצרכים שעולים מהשטח בזמן אמת. הסיירת פועלת במקביל לעובדי השטח של התוכנית שפועלים באופן קבוע ברחבי העיר ובמקביל לניידת מועדון 'נוער על גלגלים'.
לפני כשלושה חודשים גויסה הסיירת הראשונה בשכונת הדר גנים, וזאת לאור בקשת התושבים לקבלת מענה בימי שישי. שיתוף הפעולה בין רכזת התוכנית ברשות לשיטור העירוני ומתנדבי הסיירת הביא לצמצום תופעת הרעש באזור באופן ניכר ואף חשף את הצורך של בני הנוער לאוזן קשבת.

סיירת הורים. צילום באדיבות העירייה

הכנס באם המושבות צילום באדיבות העירייה

ביום שני השבוע,התקיים כנס שני לגיוס תושבים לסיירת, הפעם בשכונת אם המושבות. בכנס התקיימה הרצאה למתנדבים על חשיבות קיום הסיירת לטובת בני הנוער בעיר, וכן ניתנו כלים שיאפשרו לחברי הסיירת להתמודד מול הסיטואציות השונות בשטח. "התושבים הם משאב חשוב וחיוני ביותר לביצוע משימת המניעה בתחומי אלימות, ונדליזם, סמים ואלכוהול", מסביר שלומי ערה, מנהל התכנית למאבק באלימות, סמים ואלכוהול, "ככל שיהיו יותר מתנדבים נוכל להגיע ליותר מקומות, לפגוש שם את הנוער לשוחח, להדריך ולתת את המענים הנדרשים. כנגזרת מהפעילות סייענו לנערים להתגייס לצבא, לחזור למסגרת לימודית, למנוע אלימות בין חבורות ולהרחיב את פעילות ההסברה בתחום האלכוהול. השאיפה היא לתת מענה מבלי לערב את גורמי האכיפה. יחד עם זאת לא נהסס להפעילם בעת הצורך".
תושבים שמעוניינים להתנדב מוזמנים להתקשר למשרדי התוכנית 03-9053056 ולפנות אל אורית.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אליה

    צריך סיירות במרכז העיר להחזיר את הביטחון, אחרי 20:00 מרכז העיר כמו עיר רפאים שמפחיד להסתובב שם

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר