הפארק הגדול. צילום: זאב שטרן
הפארק הגדול. צילום: זאב שטרן

נעצר גבר בשנות הארבעים שקבע מפגש מיני עם קטינה בפארק הגדול

בתום חקירה סמויה של המשטרה, הגיע אתמול בערב תושב העיר לפארק הגדול במטרה לקיים יחסי מין עם קטינה אותה פגש ברשת וחברה שליוותה אותה כביכול. בפועל: הוא הופתע לגלות כי מדובר בצמד בלשיות ונעצר

פורסם בתאריך: 17.7.17 10:49

משטרת פתח תקוה עצרה אתמול בערב בפארק הגדול גבר בשנות הארבעים לחייו, תושב העיר, בחשד שקבע להיפגש במקום עם קטינה מתוך מטרה לקיים איתה יחסי מין. הוא נעצר על ידי שתי שוטרות סמויות של המשטרה.
החקירה שהובילה למעצר נפתחה בתחילת חודש יוני, כחקירה סמויה, בחשד להטרדה מינית ומעשה מגונה בפני קטין. זאת לאחר שהחשוד יצר קשר עם קטין, באמצעות הרשת החברתית, והציע לו לקיים איתו יחסי מין. הקטין, נער כבן 16, הבין שהחשוד מתבלבל וחושב שהוא מדבר עם קטינה בת 14 והחליט לפנות למשטרה על מנת לדווח על המקרה.
החקירה, אשר נוהלה על ידי מחלק המודיעין והבילוש של המשטרה, הגיעה אתמול בערב לסיומה. במהלך הימים האחרונים החל שיח בין החשוד לבין שוטרת שהתחזתה לקטינה. לאחר שנקבע עם החשוד מפגש בפארק הגדול בפתח תקוה, הוא הגיע למקום לפגוש את "הקטינה", יחד עם חברתה שהגיעה עימה כביכול, במטרה לקיים עימן יחסי מין. במשטרה מציינים כי הן שוחחו עם החשוד גם תוך כדי ההגעה לפארק כדי לתאם מקום מדוייק. לאחר הגעתו למקום, ולאחר שיחה קצרה כדי לאמת את זהותו, הוא הופתע לגלות כי מדובר בצמד בלשיות שעצרו אותו במקום, בסיוע של צוות שוטרים שפיקחו על המפגש מהצד.
במשטרה סיפרו הבוקר כי החקירה החלה בכלל בתחנת משטרת ירושלים, מקום מגוריו של הנער שסיפק את המידע הראשוני, זו העבירה את הטיפול למשטרת פתח תקוה לאור מקום מגוריו של החשוד.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר