כבאים ושוטרים משתלטים על בחורה שאיימה להתאבד בגשר מול הקניון הגדול. צילום דף הפייסבוק- מה שקורה בישראל
כבאים ושוטרים משתלטים על בחורה שאיימה להתאבד בגשר מול הקניון הגדול. צילום דף הפייסבוק- מה שקורה בישראל

צפו בדרמה: לוחמי אש ושוטרים השתלטו על אישה שאיימה לקפוץ מהגשר ברחוב ז'בוטינסקי

אחרי דרמה מורטת עצבים השתלט עליה יחד עם אנשי משטרה לוחם אש שטיפס על קורת הגשר. אורן שישיצקי, דובר כיבוי אש פתח תקוה: "כשהוא היה קרוב מספיק ובתיאום עם המשטרה הוא השתלט עליה, אחז בה והצמיד אותה למעקה"

פורסם בתאריך: 29.11.18 11:31

זו הייתה דרמה מורטת עצבים: ביום שישי לפנות בוקר, לקראת השעה שלוש בבוקר, הוזעקו לוחמי האש וכוחות המשטרה לגשר המוך לקניון הגדול ברחוב ז'בוטינסקי, לאור איום בהתאבדות של בחורה צעירה. "קיבלנו קריאה מהמשטרה ולמקום יצא צוות ראשוני, הצוות זיהה את הבחורה עומדת על קורות הרוחב של החלק העליון של הגשר ברחוב ז'בוטינסקי, כשמונה מטר מהקרקע", סיפר היום למלאבס רב רשף אורן שישיצקי, דובר כיבוי אש פתח תקוה. "בשעתיים הראשונות הגיעו למקום כוחות גדולים של משטרה, פסיכולוגים, צוות של משע ומתן, ניסו לדובב אותה, אבל לא היה איתה שיתוף פעולה והיא גם לא אמרה או ביקשה שום דבר", הוא אומר.

שישיצקי מספר שכאשר הצוותים במקום ראו שהבחורה נמצאת בסכנה ואין לה כל כוונה לרדת, הביאו למקום מזרן מתנפח על מנת למנוע את הנפילה והזיזו אותו בהתאם לתנועה שלה על הגשר. "כשראינו שאין שיתוף פעולה התרוממנו עם מנוף גבהים וחסמנו לה צד אחד שלא תוכל לקפוץ דרכו ובצד השני, שמנו את המזרון. כאשר המשכנו לראות שאין שיתוף פעולה והיא שקועה בעצמה, הוחלט להעלות לוחם אש מאובטח על הקורה, בניסיון לגרום לה לרדת או לפחות לקרב אותה לאזור הבטוח שיצרנו עם המנוף והמזרן".

אותו לוחם אש, עלה על הקורה ולאט לאט התקרב, כשהיה במרחק של מטר וחצי ממנה, התחיל לנסות לתקשר איתה והסביר לה שהוא במקום עבורה ורוצה לעזור לה. "היא לא שיתפה פעולה ולאט לאט הוא התקרב אליה, כשהוא היה קרוב מספיק ובתיאום עם המשטרה ועל פי הנחיית הקצין הוא השתלט עליה, אחז בה והצמיד אותה למעקה", מתאר שישיצקי, השוטרים השתלטו עליה והוא הרים אותה לעבר השוטרים ופינו אותה משם", הוא אומר. "זו היתה דרמה של כמה שעות שאתגרה את כל הכוחות בשטח. היה מצד אחד את החשש שהיא תיפול ויקרה לה משהו ומצד שני הרצון להוריד אותה בצורה הכי בטוחה וגם במקרה הזה, חשוב לציין את הפעולה של אותו לוחם האש, שבמקצועיות ובנחישות ותוך זה שהוא מסכן את עצמו, התקרב אליה בזהירות. במטר וחצי האחרונים, כשהייתה סכנה שהיא תפיל אותו ואותה וביחד, הוא הצמיד אותה למעקה והוא והשוטרים השתלטו עליה ביחד".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משה

    כל הכבוד מגיע לאורן שישינסקי לוחם אש בקור רוח הוא הציל את הנערה שאיימה לקפוץ מן הגשר, העיר פתח-תקווה מצדיעה לך, וישאר כח לך, מר גרינברג אני מקווה שאתה מארגן הפתעה לאורן.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר