מנכ"ל עיריית פתח תקווה יניב בניטהבאדיבות העירייה
מנכ"ל עיריית פתח תקווה יניב בניטה באדיבות העירייה

מנכ"ל העירייה החדש הוא יניב בניטה, תושב העיר

בניטה הוא רואה חשבון במקצועו ובעל תואר במינהל עסקים והתמחות בחשבונאות ומימון. "ביחד נצעיד אותה למקום לו היא ראויה, כעיר החמישית בגודלה בארץ", הוא אמר

פורסם בתאריך: 3.12.18 14:00

מנכ"ל העירייה החדש הוא יניב בניטה, שהחל אתמול את תפקידו והוא יחליף את ממלא מקום המנכ"ל, ליאוניד סמוליאנוב. בניטה, יליד העיר אשר גדל והתחנך בה, הוא רואה חשבון במקצועו ובעל תואר במינהל עסקים והתמחות בחשבונאות ומימון. הוא נשוי ואב לארבעה. מאז שנת 2005 ועד היום, ניהל בניטה מערך גדול אשר העניק שירותי חשבות, ניהול כלכלי וחשבונאות למספר רב של חברות שונות במגזר העסקי.
עם כניסתו לתפקיד, ציין בניטה: ״אני מודע לאתגרים הרבים שניצבים בפנינו ואני רוצה להודות לראש העירייה רמי גרינברג על שהעניק לי את ההזדמנות להיות גורם מוביל לצידו. בכוונתי להצדיק את האמון שניתן בי ולממש את הפוטנציאל הטמון בעיר פתח תקוה. ביחד נצעיד אותה למקום לו היא ראויה, כעיר החמישית בגודלה בארץ".
ראש העירייה, רמי גרינברג, אמר: "הבאתי לעיר את האדם המתאים והראוי ביותר לתפקיד. יניב מביא איתו ניסיון כלכלי וניהולי רב, לצד יכולות חדשניות אשר יסייעו בידי להצעיד את פתח תקוה בהתאם לחזוני. הוא הבחירה הטובה ביותר שניתן היה לאחל לנו".
יש לציין כי בשנים האחרונות התרחשו שינויים רבים בתפקיד מנכ"ל העירייה. בתחילת כהונתו של איציק ברוורמן הוא החליף את המנכ"ל דאז, אבי בן חמו, ומינה במקומו את יעקב ממן. לקראת תום הקדנציה הודיע ממן במפתיע על סיום תפקידו, ובמקומו מונה סמוליאנוב לממלא מקום. כעת נבחר בניטה לתפקיד שכולל ניהול עירייה בעלת תקציב של מעל ל-1.5 מיליארד שקלים, אלפי עובדים ועיר שיש בה מעל ל-250 אלף תושבים.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר