בית משפט השלום צילום זאב שטרן
בית משפט השלום בפתח תקוה צילום זאב שטרן

הסיוט של תושבת פתח תקוה: בן הזוג לשעבר תקף אותה והטריד אותה ב-1,298 שיחות טלפון

באוגוסט החליטה האישה לסיים את הקשר, אבל בן הזוג המשיך להטריד אותה בשיחות והודעות, תקף אותה ואיים עליה. בין היתר אמר לה, "מותק, את לא תשחקי איתי עוד הרבה, לא תזכי לנשום אוויר" 

פורסם בתאריך: 13.12.18 15:28

תושב אשדוד בשנות ה-50 לחייו מואשם שתקף את בת זוגו, תושבת פתח תקווה, ואף הטריד אותה במאות שיחות טלפון, כל זאת לאחר שנפרדה ממנו לאחר מספר שנות זוגיות. מכתב האישום שהוגש לבית משפט השלום בפתח תקווה, עולה כי לאחר שלוש שנות היכרות, ובחודש אוגוסט האחרון, החליטה האישה לסיים את הקשר בין השניים. אלא שאז הגבר לא השלים עם הפרידה ועד ל-28 בחודש נובמבר הוא המשיך להתקשר אליה, ולשלוח לה הודעות, בסך הכל 1,298 שיחות טלפון, תוך שימוש בשלושה מכשירי סלולאר שברשותו. את מספרה הוא שמר תחת השם "פח של זבל".

באחת השיחות אמר לה – "מותק, את לא תשחקי איתי עוד הרבה, לא תזכי לנשום אוויר. בשלב מסוים הסכימה האישה להיפגש עמו בתקווה שכך יבין שהקשר ביניהם נגמר והוא יניח לה. אבל ללא הועיל. "זה לא יעזור לך," אמר לה, "אני אעשה לך סוף".
לפי כתב האישום שהוגש הנאשם לא הסתפק רק בהטרדות, ולמרות צו הרחקה הדדי שניתן לשניים, הוא איתר אותה בתחילת חודש ספטמבר כשהיא נוהגת במכונית לכיוון ביתה. הוא נצמד אליה עם רכבו, והפחיד אותה ואילו בהזדמנות אחרת ניקב צמיגי מכונית השייכת למכר שלה.
כעת מבקשים במשטרה מבית המשפט להאריך את מעצרו עד תום ההליכים. זאת מאחר ויש לו עבר פלילי שכולל 15 הרשעות קודמות, בין היתר בגין תקיפת בת זוג, איומים, הטרדה ופגיעה בפרטיות כלפי בנות זוג אחרות שהיו לו בעבר.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר