מקרה של עקיצת יתושים בעיר
מקרה של עקיצת יתושים בעיר

אם המושבות: ילדה אושפזה בשל תגובה אלרגית לעקיצות יתושים

הקיץ רק החל וכבר מגיעות תלונות רבות מצד תושבים על עקיצות בשבועות האחרונים. סגן ראש העירייה, שונשיין: "רק בכוחות משולבים נוכל להיפטר מהמטרד"

פורסם בתאריך: 10.5.17 19:13

תושבים משכונת אם המושבות מתלוננים בימים האחרונים על עקיצות יתושים. התושבים סובלים ממאגרי מים שקיימים בסמוך לשכונה, וזאת בשל ניקוז מים ממרכז העיר לשטח שסמוך לאצטדיון המושבה.

"מצפון לשכונה יש עדיין מקורות מים עומדים", אמר ליאור חדד, תושב השכונה, "העירייה טוענת מצד אחד שתשתית הצינורות שאמורים להזיז את הניקוז למקום אחר עדיין בתהליך שהמים שעומדים הם מרוססים, מצד שני נאמר לנו גם שאין מצבור יתושים במים. לפני שנה וחצי מנכ"ל העירייה אמר שיקנו שתי משאבות חדשות שישאבו את המים מהאזור אך עד היום לא נעשתה שאיבה של מים למרות שראש העיר הבטיח לטפל בנושא הזה".

מירי קדוש, תושבת השכונה שבתה נאלצה להתאשפז בבית החולים בשל תגובה אלרגית לעקיצות, סיפרה: "השכונה מלאה ביתושים. יש המון מקורות מים באזור האצטדיון שלא מטופלים כבר מעל שלוש שנים. גרתי לפני באזור כפר גנים בדירת גן והילדה שלי לא הייתה עקוצה. בגלל העקיצות והתגובה האלרגית אליהם, הבת שלי הייתה מאושפזת למשך שבוע".

בעקבות תלונות רבות שהגיעו לסגן ראש העירייה איתי שונשיין בנושא, הוא פנה בתחילת השבוע למנכ"ל העירייה, יעקב ממן, תוך שהוא מבקש לעדכן את תושבי העיר בפעילות שעושה העירייה למיגור נגע היתושים. "במהלך החודש האחרון פנו אליי אין ספור הורים ותושבים שהתלוננו בפני כי עוד בטרם התחילה רשמית עונת הקיץ, ילדיהם כבר החלו לחזור מגני הילדים ומבתי הספר עם עקיצות יתושים בהיקפים שטרם חווינו בתקופה הזאת של השנה", אמר שונשיין, "מעבר למתן עדכון שוטף לתושבים לגבי פעולות העירייה למען מיגור התופעה, אין לי ספק כי קמפיין הסברה מצד העירייה יסייע רבות לצמצום המטרד, שלצערנו מי שבעיקר סובלים ממנה הם ילדינו".

תגובת העירייה: "כמות הפניות בנושא יתושים אינה חריגה ומאפיינת את עונת האביב בה קיים גם ריבוי מעופפים וברחשים שאינם עוקצים. משאבים רבים מושקעים בהסדרת מקווי מים ובימים אלה נערכות עבודות בינוי בשכונה להכנסת זרימת המים לתוך תעלות סגורות".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר