תחרות הבניין המפריד צילום: זאב שטרן
תחרות הבניין המפריד צילום: זאב שטרן

החלה ההרשמה לתחרות הבניין המפריד בפתח תקוה

התחרות, בה יבדקו את הפרדת האריזות למיכל הכתום, תתקיים במשך חודשיים, ובודקים יבקרו בבניינים שישתתפו. המפרידים המצטיינים יזכו בפרסים

פורסם בתאריך: 16.12.18 18:45

ביום ראשון החלה העירייה בהרשמה לתחרות הבניין המפריד, אותו היא מקיימת ביחד עם תאגיד המחזור תמיר. בתחרות זו יזכו בפרסים הבניינים שהפרידו הכי הרבה פסולת של אריזות לפחים הכתומים באופן איכותי (כלומר לזרוק את האריזות הנכונות לפח המתאים). בעירייה ציינו כי מטרת התחרות היא לצרף עוד משפחות לתהליך הפרדת פסולת האריזות ולחדד לכל המפרידים מה יש להשליך לפח הכתום ומה לא.

האפשרות להירשם לתחרות מפורסמת באתר העירייה ומתבצעת ידי ועדי הבניינים. כל תושב או תושבת הרוצים להצטרף נדרשים לפנות לוועד הבניין ולבקש ממנו להירשם. כל בניין שיבקש להשתתף בתחרות יקבל הדרכה מפורטת על כללי התחרות על ידי ארץ כרמל, הגוף שמסייע בקיום התחרות בעיר. במעמד זה כל משפחה תקבל תיק רב פעמי להפרדת האריזות בבית ועלון הסברה.

במהלך התחרות שתתקיים במשך חודשיים, בין התאריכים 1.2.19-31.3.19, יערכו סוקרים שלוש ביקורות בכל בניין לבחינת הפסולת שתופרד לפחים הכתומים. הבניינים הזוכים בתחרות יקבעו על פי קריטריונים קשוחים של כמות הפסולת שנשקלה וכן על פי איכותה. בסיום התחרות ישוקללו הנתונים על ידי וועדת שיפוט בה ישתתפו נציגי העירייה ונציג מטעם תאגיד תמיר.

ההכרזה על הזוכים תתקיים בטקס מיוחד חודש אפריל. "אנו ממשיכים ביתר שאת בפעילות המחזור והשמירה על ניקיון העיר", אומר ראש העיר רמי גרינברג, "אנו מבקשים להגביר את המודעות להפרדת פסולת איכותית לרבות פסולת אריזות שמושלכת למיכל הכתום. הפרדת פסולת תשפיע על ניקיון העיר ואני קורא לכם להצטרף למהפכת המחזור ולקחת חלק גם בתחרות".

מנכ"ל תמיר, רוני איידלר, שכאמור משתתף עם העירייה בפרויקט, ציין: "עיריית פתח תקוה הינה שותפה חשובה של תמיר במאמץ לצמצום הפסולת המוטמנת ובהעברתה למחזור. מהפכת המחזור שיצאה לדרך לפני כשש שנים הולכת ותופסת תאוצה ואנו שמחים לראות יותר ויותר מתושבי העיר פתח תקוה ממחזרים את פסולת האריזות הביתית שלהם. אני מאחל הצלחה לבניינים שיבחרו להשתתף בתחרות ומקווה כי בעקבות תחרות זו יצטרפו עוד ועוד למאמץ".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר