אוטובוס דן. צילום תומר אפלבאום
אוטובוס דן צילום תומר אפלבאום

רגע לפני השינוי: במזרח העיר אין עמדות להטענת רב קו במזומן

החל מיום שישי הקרוב, לא ניתן יהיה להטעין את הכרטיס באוטובוסים עצמם, אך בחלקים גדולים של העיר, לפי בדיקת עמותת תחבורה בדרך שלנו, אין אלטרנטיבה

פורסם בתאריך: 19.12.18 10:24

בחלקים נרחבים של העיר לא ניתן למצוא עמדת הטענה במזומן לכרטיס הרב קו של חברת דן, כל זאת ימים בודדים לפני השינוי שיחול באפשרויות הטעינה העומדות בפני הציבור. כך עולה מבדיקה שקיימו בעמותת תחבורה בדרך שלנו.
בבדיקה שקיימו בנוגע למספר ערים באזור גוש דן, עולה כי בפתח תקווה, בכל השכונות שממזרח לכביש 40, כמו למשל עמישב, יופסטל או קריית אלון, לא ניתן למצוא עמדת טעינה. כזכור, החל מה-21 בדצמבר, יום שישי הקרוב, תבוטל האפשרות לטעון את כרטיס הרב קו באוטובוסים עצמם, או לרכוש נסיעה בודדת באוטובוסים של חברת דן. קשישים יוכלו להמשיך לרכוש נסיעה בודדת, אך לא להטעין את הרב קו.
בעמותה ציינו: "בפתח תקווה, על אף ריבוי העמדות היחסי במרכז העיר, שכונות רבות עדיין ללא גישה לעמדות הטענה במזומן. בכל השכונות שממזרח לכביש 40, כגון הדר גנים או יוספטל, וכן ברחבי אזור התעשייה, אין אף עמדת הטענה במזומן".
הנתונים על פרישת עמדות הטעינה נאספו על ידי העמותה מאתר "רב קו אונליין" הממפה את עמדות ההטענה, למעט עמדות הטעינה הממוקמות בתחנות הרכבת.
"פיזור נאות של עמדות טעינה במזומן הוא קריטי כדי לסייע לאוכלוסייה שלא מחזיקה כרטיס אשראי – רבים מהקשישים, בני נוער, אנשים קשי יום, וכן אוכלוסייה שלא מסתדרת עם מכונות אוטומטיות להטענה באשראי", אומר מקס מורוגובסקי, מי שמרכז את הטיפול בנושא בעמותה. "אחוז משתמשי התחבורה הציבורית בקרב האוכלוסייה הזו הוא גבוה, ופגיעה בלתי מידתית בהם אינה מתקבלת על הדעת".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר