צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE
צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

כתב אישום נגד מעסה מפתח תקוה שביצע מעשים מגונים בחמש נשים

לפי כתב האישום שהוגש הבוקר בבית המשפט המחוזי, המעסה, תושב העיר בן 62, קיבל בביתו נשים לצורך עיסוי, תקף אותן מינית והתעלם מבקשותיהן לחדול

פורסם בתאריך: 19.7.17 18:34

פרקליטות מחוז מרכז (פלילי) הגישה היום לבית המשפט המחוזי מרכז בלוד כתב אישום נגד מעסה מפתח תקוה, בן 62, בגין מעשה סדום, הטרדה מינית ומעשה מגונה. כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד רוני שוהם-עידן, מגולל מסכת עבירות מין שבוצעו על ידי הנאשם בחמש מתלוננות שונות אשר הגיעו לביתו לצורך קבלת עיסוי.

לפי כתב האישום, בתאריך 25 ביוני השנה הגיעה מתלוננת, בת 66, לביתו של הנאשם לצורך קבלת עיסוי. במהלך הטיפול הסיט הנאשם את בגדיה של המתלוננת וביצע בה עבירת מין. "עם כניסת המתלוננת והנאשם לחדר העיסויים, הורה לה הנאשם להוריד בגדים, להישאר רק עם תחתונים לגופה, ולשכב על מיטת הטיפולים כשהיא על הבטן", נכתב בכתב האישום, "הנאשם הסתובב והמתלוננת עשתה כדבריו, ונשכבה על בטנה כשלגופה מגבת. עם תחילת העיסוי, הסיט הנאשם את המגבת מעל גופה של המתלוננת, והחל לגעת בישבנה ולמשש ולעסות אותו. בהמשך, הסיט הנאשם את התחתונים שלבשה המתלוננת הצידה, כך שישבנה נחשף". בהמשך מצויינות עבירות מין קשות של הנאשם, עד שהמתלוננת צעקה שיפסיק והחלה לבכות.

לפי אישום אחר, המופיע בכתב האישום, ביום 21 ביולי 2016 הגיעה לביתו של הנאשם מתלוננת, ילידת 1986, לקבל עיסוי. עם כניסתם לחדר העיסוי נעל הנאשם את הדלת, הורה למתלוננת להתפשט, כיסה אותה עם מגבת ועיסה את גבה. תוך כדי כך, הצמיד את איבר מינו לידה והמתלוננת זזה באי נוחות. בהמשך הוריד הנאשם את המגבת שעל גופה של המתלוננת וביצע בה מעשה מגונה. המתלוננת אמרה לנאשם שמעשיו אינם נעימים לה וביקשה ממנו להפסיק, ובתגובה אמר לה הנאשם כי הדבר חשוב לעיסוי. המתלוננת אמרה לו שגם אם מדובר בפעולה חשובה, הרי שהיא אינה נעימה לה וביקשה שיפסיק. בהמשך המתלוננת, אשר חשה אי נוחות, ביקשה להפסיק את הטיפול, ואז הנאשם החל שוב לבצע בה מעשה מגונה, חרף התנגדותה. המתלוננת שבה ואמרה לו כי היא אינה מעוניינת וכי הדבר לא נעים לה, והנאשם שב ואמר לה כי הדבר חשוב לעיסוי. לפני צאתה מביתו אמר לה הנאשם כי "יביא לה חיבוק ונשיקה", חיבק אותה ונישק אותה בלחי, בניגוד לרצונה.

העבירות נגד הנאשם מסתכמות בכחמש מתלוננות שונות. הוא נעצר בחודש שעבר ושוחרר כעבור יומיים למעצר בית. בבקשת המעצר מבקשים בפרקליטות להאריך את מעצרו עם תום ההליכים. בבקשת המעצר כתבה עו"ד שוהם עידן: "כנגד המשיב קיים חשש למסוכנות שכן עסקינן במי שביצע עבירות מין חמורות במתלוננות שונות אשר הגיעו לטיפול בביתו בהזדמנויות רבות ושונות, באופן שיטתי ולאורך זמן. המשיב ניצל את האמון שניתן בו כאיש מקצוע, ואת חוסר האונים בו היו שרויות המתלוננות, בעודן נתונות לחסדיו. כך, חצה פעם אחר פעם את הגבול הברור שבין מגע לגיטימי כחלק מעיסוי ובין מגע שאינו לגיטימי ואינו מהווה חלק מהטיפול, והתעלם מתחינותיהן של המתלוננות שיחדול ממעשיו".

תגובת עורך דין אסף דוק, שמייצג את הנאשם: "הנאשם מכחיש את מרבית המעשים שיוחסו לו ומספק הסבר מניח את הדעת לחלק אחר מן המעשים. בתיק זה רב הנסתר על הגלוי ואנו בטוחים כי הנסתר יתגלה בין כתלי בית המשפט. אנו מבקשים להזכיר כי חזקת החפות עומדת לזכות הנאשם וכי אל לאיש למהר ולחרוץ את דינו".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר