הפארק הגדול פתח תקווה (צילום: זאב שטרן)
הפארק הגדול פתח תקווה צילום: זאב שטרן

הפארק והאגם נסגרו בגלל תקלת חשמל וחשש בטיחותי. לא יצאה הודעה מסודרת לציבור

בשל התקלה נסגרו שערי הפארק והאגם מיום חמישי ונפתחו מחדש רק הבוקר. בשל החשש הבטיחותי הוחלט לסגור את כל המתחם, אך לא יצאה הודעה מסודרת לציבור ו/או לתקשורת. העירייה: "נפיק את הלקחים"

פורסם בתאריך: 31.12.18 16:33

בשל תקלה בחשמל במתחם הפארק הגדול והאגם האקולוגי, נסגרה הכניסה לפארק ולאגם מיום חמישי על ידי העירייה. תושבים שהגיעו למקום נתקלו בשערים סגורים עד לטיפול בתקלה. רק היום, יום שני בבוקר, נפתחו מחדש השערים. בשיחה עם המוקד העירוני בנושא נמסר כי "ישנה תקלה בחשמל והפארק והאגם סגורים. אין צפי של זמן ומטפלים בתקלה בחברת החשמל".
הסיבה לסגירת כל המתחם של הפארק והאגם הייתה חשש בטיחותי. במקום הייתה תקלה ברשת החשמל, ובשל החשש מהתחשמלות או משילוב של חשמל ומים, הוחלט לא לקחת סיכון ולסגור את כל המתחם עד לטיפול בבעיה, שכאמור הסתיימה היום בבוקר והפארק נפתח מחדש. עם זאת, לא יצאה הודעה מסודרת לציבור או לתקשורת על סגירת מתחם הפארק העירוני והאגם, ותושבים רבים התרעמו על כך שבמקום הייתה סכנה בטיחותית אך לא יצאה הודעה לציבור.

האגם האקולוגי. צילום מחלקת הדוברות של עיריית פ"ת

האגם האקולוגי. צילום מחלקת הדוברות של עיריית פתח תקוה

כזכור האגם בפארק הגדול נבנה לקראת תום הקדנציה הקודמות בעלות של עשרות מליוני שקלים, והוא כולל אגם מלאכותי, שבילי הליכה, צמחייה ועוד. הוא נמצא בצמוד לפארק הגדול ובכך מהווים האגם והפארק את אחד ממקומות הבילוי המרכזיים של העיר. סגירתו אמנם פוגעת בבילוי של תושבים מהאזור, אך מאחר ומדובר בעונת החורף, וגם בשל הגשמים של הימים האחרונים, הצפי היה שפחות אנשים יפקדו אותו.

תגובת דוברות העירייה: "אכן המידע לא הובא לידיעת הציבור מאחר וסגירת הפארק לא הועברה לידיעת הגורמים הרלוונטיים בעירייה. נפיק את הלקחים לפעמים הבאות".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר