קניון עופר סירקין צילום שי וליץ
קניון סירקין צילום שי וליץ

חמש חנויות חדשות ייפתחו בקניון סירקין

תיקים, ארנקים, מוצרי יודאיקה ובגדי ילדים: החנויות החדשות ייפתחו בקניון במהלך הרבעון הראשון של 2019 בהשקעה של כ-1.3 מיליון שקלים

פורסם בתאריך: 1.1.19 15:25

חמש חנויות חדשות ייפתחו בקניון סירקין ברבעון הראשון של שנת 2019, זאת בהשקעה של 1.3 מיליון שקלים.
החנות ה-24 של רשת תיק התיקים תיפתח בסירקין על שטח של כ-50 מ"ר, בהשקעה של כ-250 אלף שקלים ותמוקם בקומת הכניסה של הקניון. הרשת מתמחה במכירת ארנקים, תיקים ומזוודות. כמו כן תיפתח חנות ודלפק מכירה מיוחד של רשת תכלת וארגמן, בקומת הביניים של הקניון. בחנות ובדוכן המכירה יימכר מגוון רחב של מוצרי יודאיקה, כיפות מעבודות יד, פמוטים, מתנות, תשמישי קדושה, מתנות מקוריות ועוד.
בנוסף יושק בתחילת חודש פברואר דוכן הקונספט הראשון של רשת הצילום וההדפסות HELD (הלד). המתחם יפתח בקומת הכניסה של הקניון, על פני שטח של כ-20 מ"ר, בהשקעה של כ-300,000 שקלים ויציע שירותי צילום, עיצוב מתנות אישיות מתמונות ועוד. רשת הלד צילום קיימת משנת 1993 ומונה כ-30 סניפים. הרשת מקיפה את כל תחומי עולם הצילום ומציגה קונספט ייחודי בתחום עיצוב מתנות אישיות מתמונות.
עוד ייפתח בקומת הביניים של קניון סירקין, במרוצת חודש פברואר, הסניף ה-32 של רשת בגדי הילדים LEADER (לידר) על פני שטח של 160 מ"ר. הסניף החדש יפתח בהשקעה של 450,000 שקלים. רשת LEADER היא רשת לבגדי ילדים הפונה לכלל המגזרים. היא מאופיינת במגוון רב של פריטים במחיר השווה לכל כיס.
רשת השעונים טיטניום תפתח סניף מחודש בקניון ותעבור למיקומה החדש בקומה העליונה של הקניון.
לצד החנויות החדשות שיפתחו, לאחרונה הושקה בקניון חנות הפארם החדשה מבית שופרסל Be, וכן נפתח סניף של רשת בגדי התינוקות והילדים mish-mish מבית סריגמיש.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    חבל שסגרו את הצעצועים. כמה חנויות בגוד צריך..רצוי לפתוח יותר מסעדות מזון מהיר. להרחיב את הדואר ולהעיף את משרד הרישוי.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר