עיריית פתח תקווה. צילום זאב שטרן
עיריית פתח תקווה. צילום זאב שטרן

האם העירייה תושבת? ועד העובדים הכריז על סכסוך עבודה

בוועד טוענים שהעירייה מבצעת צעדים חד צדדיים הפוגעים בעובדים בניגוד לסיכום, כמו למשל זימון ארבעה עובדים בגן החי לשימוע. רמי גרינברג: "לא אסכים להתנהלות הבזבזנית שהייתה נהוגה עד היום"

פורסם בתאריך: 2.1.19 16:36

ועד העובדים בעיריית פתח תקווה הכריז על סכסוך עבודה בעירייה, צעד שיכול להוביל להשבתת העירייה בהמשך. במכתב ששלח יו"ר הוועד, אלי שלמה, לעובדי העירייה, הוא ציין כי הועד לא זוכה לשיתוף פעולה מצד הנהלת העירייה.
"כפי שזכור לכם, בתאריך 13.11.2018 התקיימה ישיבת מועצת ארגון העובדים עם רמי גרינברג, ראש העיר הנבחר, ובישיבה הייתה הצהרה חד משמעית על שיתוף פעולה מלא בין ארגון העובדים להנהלת העירייה לקידום חזונו של ראש העיר – מתן שירות לתושב, תוך שמירה על מעמד העובדים, שכרם ועבודתם של העובדים המסורים", כתב שלמה. "בפועל לא מתקיים שיתוף פעולה. אנו מקיימים ישיבות, מקבלים החלטות והפעולות לא תמיד תואמות את ההחלטות שהתקבלו. בימים אלו אנו נמצאים בשלב של חילוקי דעות עם הנהלת העירייה על נושאים שנוגעים לעובדים בתחום מעמדם, כבודם, ושכרם. ארגון העובדים לא ייתן לפגוע בכם".
במכתב ציין אלי שלמה את מכלול האירועים שגרמו להכרזה על סכסוך עבודה, וזה כולל לטענתו התעלמות מהערות הוועד לגבי הפיילוט במחלקת פינוי אשפה, וזאת בניגוד לסיכום על שיתוף פעולה עם הוועד. הוא ציין למשל את זימונם של ארבעה עובדים מהגן החי לשימוע, כמו גם על הרצון לקצץ מהשעות הנוספות שניתנו לעובדים השונים, או למשל לסגור את אגף האירועים ללא הסכמת הארגון. לכן הכריז הוועד על סכסוך עבודה שאושר אתמול גם בהסתדרות המעו"ף.
תגובת ראש העירייה, רמי גרינברג: "קיבלתי מהתושבים את המנדט לבצע מהפכה בעיר וכך בדיוק אני עושה. המנגנון העירוני חולה ואנחנו משוועים להבריא אותו. לא אסכים להתנהלות הבזבזנית שהייתה נהוגה עד היום. אין לנו כוונה לפגוע באופן שרירותי בעובדים, אבל בהחלט יש לנו כוונה לשפר ולהתייעל. לא מדובר בהרעה או פגיעה בתנאיהם של העובדים, אלא באיגום משאבים ובהתייעלות של היחידות העירוניות שיבצעו את משימותיהן באופן מסודר ומבוקר.
אני מוכן לשיתוף פעולה עם ארגון העובדים ודלתי פתוחה בפניהם בכל שעות היממה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר