אם המושבות צילום: זאב שטרן
אם המושבות צילום: זאב שטרן

מאבק תושבי אם המושבות בתעריף של הוט: "אנו לא יודעים בדיוק בכמה יורידו"

כלנית דנינו, ממובילות המאבק של תושבי אם המושבות בחברת התקשורת, מספרת על המשא ומתן המורכב בדרך להוזלת המחיר. לפי תגובת הוט, ייתכן ששמחת התושבים מוקדמת

פורסם בתאריך: 20.7.17 07:55

קבוצת תושבים מאם המושבות אשר הוקמה מתוך מטרה להוריד את המחיר אותו משלמים חבריה לחברת הוט הודיעה השבוע כי בחברת התקשורת החליטו להיענות לדרישתם, זאת מתוך מטרה לשמר את מאות המשפחות החברות בה כלקוחותיה.

כלנית דנינו, אחת ממובילות המאבק, סיפרה השבוע על התגבשות הקבוצה. "היה מאבק להורדת המחיר, שהתחיל לפני כשנה וחצי בשכונת אם המושבות, אך הוא לא הצליח, כנראה כי לא היה למוביליו מספיק כח", היא אומרת, "המאבק שלנו התחיל לפני כשלושה חודשים, בהתחלה אספנו משפחות שהן לקוחות של חברת הוט וממורמרות מהמחיר המופקע. אחרי שהיו לנו 200-300 משפחות התחלנו תהליך של משא ומתן. בהתחלה פנינו למחלקת שימור לקוחות, משם המשכנו וכתבנו מכתבים עד שהגענו לדרגים בכירים שהכירו בנו כקבוצה. בינתיים מספר המשפחות גדל וכרגע יש לנו 500 משפחות, שזה סוג של כח. אמרנו שאם לא יורידו מחירים, נעזוב. אין לנו בעיה להישאר בהוט אבל לשלם 400 שקל בחודש זה מוגזם. אנו במשא ומתן, זה תהליך. נאמר לנו שיורידו לנו את המחיר, אך אנו לא יודעים בדיוק בכמה יורידו".

דנינו מספרת שהם פנו לקבל הצעות מחיר מחברות אחרות, מה שעזר במשא ומתן, "כשיש רצון וכוח, אפשר להזיז דברים. אבל זו עבודה סביב השעון, לעבור בין הדיירים, לנהל קבוצת וואטספ. יש לנו הצעות מחיר מכל החברות המתחרות, הכל כתוב, ובלחיצת כפתור כל המשפחות עוברות לשם. יש לנו אנשים שעובדים מול החברות האלו והכל מסודר. בזכות ההצעות האלה יכולנו לבוא בדרישות להוט".

ומתברר שיש כאלו שרוצים להעתיק את המאבק, "פנתה אלי מישהי מרחובות שרוצה לבצע תהליך דומה נגד חברה אחרת וביקשה לדעת איך זה עבד", מספרת דנינו, "חשוב לציין שזה לא קל, ומצריך המון התעסקות ועבודה ובקשה לעבור מדרג לדרג". בימים אלו מתגבשת קבוצה נוספת, של לקוחות חברת יס, מתוך מטרה לפעול בצורה דומה ולהפחית גם שם את המחיר.

תגובת חברת הוט: "חברת הוט מכבדת את לקוחותיה, יחד עם זאת, בהתאם לרישיון קיימת מגבלה על הצעת הצעות ייעודיות/מפלות על פי איזורים גאוגרפיים. החברה מקדמת בברכה הצטרפות מנויים חדשים לשירותיה אך נכון למועד זה קיימת מניעה רגולטורית להצעות אלה".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר