דבורה בן דרור ז"ל צילום באדיבות המשפחה
דבורה בן דרור ז"ל צילום באדיבות המשפחה

הלכה לעולמה דבורה בן דרור, מייסדת כרטיס אדי

בן דרור ז"ל ייסדה יחד עם בעלה שמואל ז"ל את כרטיס תרומת האיברים לזכר בנם אהוד, שהמתין להשתלת כליה ונפטר בסמוך להשתלה מסיבוך

פורסם בתאריך: 10.1.19 09:08

דבורה בן דרור, מייסדת כרטיס "אדי", הלכה לעולמה בגיל 93. בן דרור ז"ל  ייסדה עם בעלה את כרטיס תרומת האיברים לזכר בנם אהוד. היא זוכת אות הנשיא למתנדב, יקירת העיר פתח תקווה וד"ר לכבוד של מכון וויצמן.

ההלוויה תתקיים היום יום חמישי בשעה 14:00 בבית העלמין סגולה. יושבים שבעה בבית המנוחה ברחוב אריה בראון 16.

במרכז הלאומי להשתלות במשרד הבריאות סיפרו שדבורה יצרה ביחד עם בעלה שמואל ז"ל את כרטיס האדי לזכר בנם אהוד ז"ל,  שהמתין להשתלת כליה ונפטר בסמוך לה מסיבוך. "דבורה נהגה לספר את סיפורה בפני קהל רב, בבתי כנסת, בבסיסי צה"ל, במתנסים ובכל מקום אפשרי, וכל זאת כדי להעלות את המודעות לתרומות איברים להשתלה. עם השנים החתימו בני המשפחה, חברים ומתנדבים, מאות אלפי אנשים על כרטיס אדי, שלימים נהפך לסמל לנתינה. משפחות רבות, בבתי החולים, לאחר שפקד אותן אסון, יוזמות בעצמן את תרומת האיברים", אמרו במרכז והוסיפו: "אלפי מושתלים בישראל חייבים את חייהם לפעילותם של דבורה ובני המשפחה לקידום המודעות".

במשך השנים מאגר החתומים על אדי עבר לניהולו של המרכז הלאומי להשתלות במשרד הבריאות. כיום חתומים על  כרטיס אדי קרוב למיליון איש. "גם בשנותיה האחרונות, דאגה דבורה שיביאו לביתה כרטיסי אדי ומעטפות, ונהנתה להכין אותם לשליחה לחותמים החדשים", סיפרו מקורבים למשפחה.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר