מיקי סוויסה צילום זאב שטרן
מיקי סוויסה צילום זאב שטרן

"אני לא תמהוני שהחליט סתם ללכת"

מיקי סוויסה, תושב העיר בן 37 מסתובב בימים אלה ברחובות עם שלט, במטרה לקדם דיור בר השגה. "אני רואה אנשים שמכניסים 15 אלף שקלים בחודש ולא יכולים לקנות דירה", הוא אומר

פורסם בתאריך: 17.1.19 08:28

מיקי סוויסה, בן 37 מהדר גנים, מנסה בימים אלו להוביל מאבק להגדלת דיור בר השגה בישראל, כל זאת כאשר הוא הולך ברחובות ברחבי הארץ עם שלט על גבו. הוא לא מסתיר את הכוונות הפוליטיות של המהלך, ומציין כי רק בשיטה זו ניתן יהיה לקדם את מצב הדיור.
"הייתי עד היום בחדרה, נתניה, כפר סבא, ובימים אחרונים אני מקיף את כל פתח תקוה, ככה אני מתכוון להמשיך עד שאני אגיע לירושלים", הוא אומר. "כרגע אני מחפש עוד מישהו שיקדם איתי את הנושא. חשוב לי לציין שאני אדם שיש לו עבודה מסודרת, הכל בסדר איתי, ואני לא תמהוני שהחליט סתם ללכת. אני רואה אנשים שמכניסים 15 אלף שקלים בחודש ולא יכולים לקנות דירה, ולכן אני רוצה לקדם את כל נושא של דיור בר השגה במדינה. יש משפחות שיש להם שני ילדים, שכירות ורכב להחזיק, והם פשוט לא גומרים את החודש. זה חייב להשתנות".
בשנים האחרונות התפרנס סוויסה מצילום חתונות, אך הוא חושב שדרך הפוליטיקה ניתן לשנות דברים. "יש פתרון וצריך להגדיל את הבניה לדיור בר השגה", הוא אומר, "אי אפשר לשנות את המצב מבלי שזה יהיה פוליטי. אני יכול לתת למישהו את הרעיון שלי ושיקדם את זה, אך רק דרך הפוליטיקה. אני פועל בתחום הזה כבר חמישה חודשים לערך. הכל התגבש לאחר ששלושה חברים שלי עזבו את הארץ לפני הרבה שנים. כשפגשתי אותם לא מזמן הם לא הבינו איך אפשר לחיות במדינה הזאת. אני בא ממקום של ציונות ואמרתי שבאמת המצב קשה. יש כאלו שלא מוצאים את עצמם בישראל כי קשה להתקיים פה כלכלית. ואת זה צריך לשנות".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר