תחנה אוטובוס בתחנה המרכזית בבר כוכבאצילום נדיב ורסנו
תחנה אוטובוס בתחנה המרכזית בבר כוכבא צילום נדיב ורסנו

הזנחה וזלזול בציבור הנוסעים בתחנה המרכזית

תושבים שמשתמשים בשרותי התחבורה הציבורית מהתחנה המרכזית העלו טענות על מצבה. כך למשל באחת התחנות, אין גג ואין שלט עם מספרי הקווים

פורסם בתאריך: 20.1.19 15:47

תושבים שמשתמשים בשירותי האוטובוסים בתחנה המרכזית העלו הבוקר טענות כלפי מצבה. הם ציינו כדוגמה תחנת אוטובוס בתוך התחנה בה יש כסאות בודדים, ללא שלט וללא תחנה. בצילום של המקום ניתן לראות את המצב: ארבעה כיסאות, ללא תחנת אוטובוס, לא גגון. לא ניתן לדעת בכלל איזה קו עובר במקום ומתי.
יש לציין כי התחנה המרכזית ברחוב בר כוכבא אמורה להיהרס לצורך בניית תחנה חדשה. לשם כך הוקמה תחנה מרכזית זמנית ברחוב גיסין, אך בשל מחלוקת בין העירייה למשרד התחבורה, התחנה הזמנית טרם נפתחה, והציבור ממשיך להשתמש בשירותי התחנה הישנה.
"מדובר בתחנת אוטובוס שעליתי ממנה היום בבוקר", אומר נדיב ורסנו, מחדשות הנוער של פתח תקווה, "אני עליתי על קו 76 שנוסע מפתח תקוה לאור יהודה. לצערי מה שיש בתחנה זה רק כמה כסאות. היו איתי עוד אנשים כולל אנשים מבוגרים. אני לא נוסע קבוע, אך יש תושבים שכן. תושבים במקום אומרים שבשבועיים האחרונים אין תחנה. כשהייתי שם שמתי לב שאין שם אפילו עמוד עם מספרי הקווים, ויושבים שם אנשים תחת כיפת השמיים כי אין בכלל תחנה. באותה מידה יכול להיות גשם ואז אין איפה להסתתר".
תגובת דובר העירייה, חזי חקאק: "עיריית פתח תקווה פועלת מול משרד התחבורה להתאים את שירותי התחבורה הציבורית בעיר בהתאם להתפתחות העיר ולצרכי הציבור, בהתאם לכך הורחבו ותוגברו קווים רבים בעיר לבית הספר לתחנות הרכבת ולמוסדות האקדמאים. ברחוב אורלוב הוצבו ספסלי ישיבה מתחת לגג המקורה, לקווי התחבורה הרבים החולפים במקום. הוזמנו תחנות מקורות עבור קווי תחבורה ציבורית שעומדים בהנחיות משרד התחבורה. יש לציין כי העירייה נמצאת בתהליך הצטיידות ובתקופה הקרובה תחנות רבות ישודרגו לתחנות מקורות. לגבי קווים 76 ו-78 הנושא מצוי בטיפול מול משרד התחבורה .
אנו נמשיך לפעול לתוספת שירות בכל רחבי העיר".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. פולישוק דפנה

    המצב בתחנה המרכזית הרבה יותר גרוע מהמתואר בכתבה.אין מעברי חציה, האוטובוסים רבים ועומדים על המדרכות, אין עמודי תחנות .אין פחי אשפה וכל הזבל נערם על הריצפה. אין תאורה לנוסעים שחוזרים בשעות הערב.
    ממש נראה כמו אזור של עזובה וצחנה.
    מסוכן מאוד ועצוב.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר