שלומי מנצור ז"ל. צילום מתוך הפייסבוק של רענן נגר
שלומי מנצור ז"ל. צילום מתוך הפייסבוק של רענן נגר

טרגדיה: שלומי מנצור, בן 26 מפתח תקוה, נהרג בתאונת אופנוע

התאונה אירעה בכביש 2 סמוך לחדרה. שלומי ז"ל חזר עם חברים מטיול אופנועים כבדים בצפון. "היית נשמה טהורה ותמיד רק עזרת לכולם", ספד לו חברו, רענן נגר

פורסם בתאריך: 20.1.19 20:00

שלומי מנצור, בן 26 מפתח תקוה, הוא רוכב האופנוע שנהרג ביום שישי בכביש 2, סמוך לחדרה. הוא חזר ביחד עם קבוצת רוכבים מטיול בצפון. בדרך חזרה הוא נפגע בהתנגשות עם רכב, נפצע קשה, ומת מאוחר יותר מפצעיו. הוא הובא למנוחות היום בבית העלמין סגולה.
אושר, אחד מחבריו לטיול, סיפר על המקרה הקשה: "היינו חברים מתחום האופנועים הכבדים, זה היה התחביב שלנו", הוא אומר. "לצערנו נהרגים הרבה חברים בתחום הזה של האופנועים ובייחוד בתחום של אופנועים כבדים. שלומי היה אחד האנשים הטובים שאני מכיר. זו הייתה טעות של רכב בכביש, רכב סטה לכיוון שלו, וכדי לא להתנגש ברכב הזה הוא סטה והתנגש ברכב אחר. זה היה בכביש 2 באזור חדרה. הוא היה אדם זהב, שתמיד רצה לעזור בלי תמורה, ונעים להיות איתו. אדם שאף פעם לא עושה רע לאף אחד. קיבלנו את מותו בצורה קשה. אני ראיתי את התאונה לנגד עיני. זה מחזה שלא יעזוב אותי הרבה זמן. האופנועים זה האנדרנלין שלנו. כל מי שראה את התאונה חושב להפסיק עם התחום הזה, אבל זה חזק ממני. הוא היה רוכב מקצועי מאוד ולא מדובר בטעות שלו אלא של רכב אחר".

מימין שלומי מנצור ז"ל, משמאל רענן נגר. צילום מתוך הפייסבוק של רענן נגר

חברו של מנצור ז"ל, רענן נגר, ספד לו היום. "לא מאמין ולא מעכל את זה בכלל. למה אתה שלומי למה. לא מאמין שאני לא אראה אותך יותר אח שלי היקר. היית בן אדם זהב עם נתינה ענקית. אין אחד שלא אהב אותך ולא דיבר עליך רק טוב. היית בשבילי כמו אח בדם וקשה לי לדבר עליך בלשון עבר. אני בטוח שאתה נמצא עכשיו במקום טוב, למה כולך היית נשמה טהורה ותמיד רק עזרת לכולם. תשמור עלינו מלמעלה. ושתהיה נשמתך צרורה בצרור החיים, אוהב אותך ואני בחיים לא אשכח אותך".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. עופר

    ישנה רעה אחת!חולה והורגת וזה הנהגים שפשוט סוטים מהנתיב שלהם בלי להסתכל בלי לסמן
    זה קורה כל היום בכל כביש זה משהו הזוי נהגים שפשוט לא מבינים ולא איכפת להם מהסביבה שבה הם נמצאים
    אנחנו רוכבי האופנועים מוכרחים לזכור שכל רכב הוא בחזקת עיניים לו ולא יראה התאונות הכי קטלניות נגרמות מזה חשוב וזה קורה כל הזמן האימפולס של הנהג הישראלי הרוצח השקט

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר