עדיאל תורתי
עדיאל תורתי ז"ל

גופת הגבר שנרצח אתמול בחורשה בפתח תקוה זוהתה כנעדר עדיאל תורתי

תורתי, תושב פתח תקוה כבן 20, נעדר מאז יום שבת. גופתו נמצאה אתמול בחורשה בפינת הרחובות השומר ואחווה. בית המשפט הוציא צו איסור פרסום על פרטי החקירה

פורסם בתאריך: 22.1.19 12:30

לפני זמן קצר ולאחר סיום עבודת אנשי המכון לרפואה משפטית, זוהתה גופת האדם שנרצח אתמול בפתח תקוה כנעדר עדיאל תורתי, תושב העיר כבן 20. כך מסרה המשטרה. נזכיר שהגופה נמצאה אחר הצהריים בחורשה בפינת הרחובות השומר ואחווה, ולמקום הגיעו כוחות משטרה וכוחות הצלה רבים.

זירת האירוע. צילום זאב שטרן

זירת האירוע. צילום זאב שטרן

תורתי נעדר מאז יום שבת. הדיווח הראשוני של המשטרה על מציאת הגופה היה אתמול (א') בערך בשעה 17:00. מאוחר יותר הודיעה המשטרה כי מדובר בחשד לרצח. בהמשך הערב הוציא בית המשפט לבקשת המשטרה צו איסור פרסום על פרטי החקירה ועל כל פרט העשוי לזהות את החשודים.

אחת מחברותיו הטובות של עדיאל ז"ל, ליעד שושן, ספדה לו היום (שלישי) בפוסט בפייסבוק. "לא ככה רציתי שהסוף יהיה, לא ככה אף אחד רצה", היא ציינה, "עד 11 וחצי אתמול בלילה ברגע שפרסמו את השם שלך הייתי עם תקווה שזה לא אתה שאולי יכול להיות שטעו, למרות כל השמועות שהסתובבו במשך היום. הייתי בטוחה שאתה תחזור שסתם הלכת לחפש קצת שקט ותגיע בסוף ותצחק על כולם כמו שתמיד היית עושה עם הצחוק והחיוך הכובש הזה. לא אשכח בחיים איך היית שם בשבילי לכל מה שהייתי צריכה, תמיד עזרת ודאגת בכל זמן אפשרי. תמיד שומעים על מקרים כאלה מרחוק ועדיין לא מאמינים, אבל ברגע שזה מישהו שקרוב אלייך זה שוק שלא ניתן לתאר. עדיין לא מאמינה ולא מעכלת, לא רוצה גם להאמין".

תורתי ז"ל הובא למנוחות ביום שלישי בערב בבית העלמין סגולה בנוכחות כאלף איש.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר