פגישת נציגי סניף אקים בשלכתו של ראש העיר לקראת יום ההתרמה הארצי
פגישת נציגי סניף אקים בשלכתו של ראש העיר לקראת יום ההתרמה הארצי

יום ההתרמה לאקי"ם: "בפתח תקוה מתגוררים כ-700 אנשים עם מוגבלות שכלית בכל הגילאים"

היום יתקיים יום ההתרמה של ארגון אקי"ם. בסניף המקומי מבקשים מהתושבים לפתוח את הלב ולתרום כדי שהסניף, המורכב ממתנדבים, יוכל להמשיך לפעול

פורסם בתאריך: 22.1.19 11:27

היום, יום שלישי, יתקיים יום ההתרמה הארצי של אקי"ם ובסניף אקי"ם פתח תקווה מבקשים מהתושבים לפתוח את הלב ולתרום על מנת שהסניף יוכל להמשיך ולפעול. "בעיר פתח תקווה מתגוררים כ-700 אנשים עם מוגבלות שכלית בכל הגילאים", מסבירה אסתר אבני, יו"ר הנהלת סניף אקי"ם בפתח תקווה. "סניף פתח תקווה של עמותת אקי"ם, מורכב ממתנדבות ומתנדבים ומסייע לשפר את איכות החיים של האנשים עם מוגבלות שכלית ובני משפחתם".
פעולות הסניף הממומנות מכספי התרומות כוללות בין היתר חוגים המותאמים לצרכי אוכלוסייה זו כמו דרמה, ריקוד וטיפול בכלבים. בנוסף, הסניף יוזם אירועים, טיולים ומסיבות, חלקם בשיתוף עם תלמידים מהאוכלוסייה הרגילה. בזמן חופשות חנוכה, פסח וחופשת הקיץ, הם מקיימים קייטנות עם לינה בשיתוף עם חניכים ומדריכים מתנועת נוער. לצד הפעילות לאנשים עם המוגבלות ובני משפחותיהם, דואגים בסניף המקומי שמידי שנה תלמידי שכבת ט' בעיר יצפו בהצגה שאותה מבצעים אנשים עם מוגבלות שכלית. לקראת החגים הם מארגנים פעילות של אנשים עם מוגבלות שכלית למען קבוצות שונות בקהילה.

"אקים"- ישראל הוא ארגון ארצי של אנשים עם מוגבלות שכלית ומשפחותיהם בישראל, המייצג את האנשים עם מוגבלות שכלית ואת משפחותיהם תוך שמירה על זכויות האדם וחירותו. "אקים" פועל למיצוי זכויותיהם, לקידום ושיפור איכות חייהם ורווחתם. הארגון מקדם הטמעת עמדות חיוביות כלפי אנשים עם מוגבלות שכלית ופועל להכללה של אנשים עם מוגבלות שכלית בקהילה.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר