עדלאידע פתח תקוה. צילום לשכת הדובר
עדלאידע פתח תקוה. צילום לשכת הדובר

רמי גרינברג החליט לבטל את העדלאידע. יתקיים קרנבל במרכז העיר

במקום העדלאידע הגדולה שהתקיימה בחמש השנים האחרונות, יתקיים מתחם מופעים בין העירייה לכיכר המייסדים. גרינברג: "פה יהיה קרנבל, עמדות ומופעים, זה יהיה חי ואנשים יוכלו לעבור ממקום למקום ולא יעמדו כמו נציב מלח בשמש ויתייבשו"

פורסם בתאריך: 23.1.19 18:00

ראש העירייה, רמי גרינברג, החליט לבטל את העדלאידע הגדולה שהתקיימה בעיר בחמש השנים האחרונות, במהלך הקדנציה של איציק ברוורמן בתפקיד, ולשנות את הקונספט של חגיגות פורים בעיר. במקום עדלאידע עירונית ברחבי העיר, יתקיים השנה קרנבל פורים במרכז העיר, בין העירייה לכיכר המייסדים.
ההודעה על שינוי הקונספט גרמה לתסכול רב בכמה סטודיו למחול, שם טוענים שהם כבר למעלה מחודש מתכוננים לריקודים בעדלאידע וההודעה שהתוכנית תשתנה, גרמה לאכזבה מאוד גדולה אצל הבנות.

פורים יחול השנה במהלך חודש מרץ. "לא ביטלנו את העדלאידע, אלא העברנו אותה למרכז העיר וזה יכלול קרנבל של הרבה יותר שעות", מסביר גרינברג. "העדלאידע הייתה בין השעה 11:00-14:00 והשנה זה יתקיים בין השעות 9:00 בבוקר לשעה 14:00.  זה יהיה מושקע ומאוד רציני ויהיו הרבה הפתעות".
זה יצר תסכול למשל אצל בנות סטודיו למחול, שטוענות שהשנה הן לא יופיעו כמו בעבר.
"יהיו במות הופעות, הן יוכלו להופיע לאורך כל שעות היום. ההיפך, השנה יותר להקות ויותר סטודיואים יופיעו מאשר בשנים קודמות, כי הרחבנו את שעות הפעילות. בנוסף, תהיה במה מרכזית להופעות מתחלפות ואפילו הלהקה של אקים תופיע השנה. הקונספט החדש הוא של יותר שעות, יותר עמדות ויותר מופעים. יהיה הרבה יותר מעניין".

העדלאידע בפתח תקוה. צילום מזל טלבי לוי

העדלאידע בפתח תקוה. צילום מזל טלבי לוי

למה זה שונה?
"כי הקונספט של לבוא ולהתפרס על חצי מרכז העיר לא נכון. אנשים עומדים בצדדים, בשיא החום ורואים עגלה עוברת ממולם, זה לא מעניין. פה יהיה קרנבל, עמדות ומופעים, זה יהיה חי ואנשים יוכלו לעבור ממקום למקום ולא יעמדו כמו נציב מלח בשמש ויתייבשו, אלא יהיה הרבה יותר מעניין".

את בנות הסטודיו בעיר זה לא כל כך משכנע. "אנחנו עובדים חודש וחצי עם הבנות ולצערי הכל הולך לטמיון", אומרת בעלת סטודיו למחול, "יש לי כמעט 100 בנות מאוכזבות וכפול הורים. הן חיכו מספטמבר לעדלאידע ולצערי החליטו לבטל את זה ובמקום זה לעשות במות ולהקות יופיעו בריקודים רגילים. צריך להבין שבעדלאידע רואים את כל הבנות בצורה שווה, לא צריך להעמיד אותן בשורות וכל ילדה מרגישה שהיא מלכת העולם, כולם מוחאים לה כפיים וזה המקום לפרגן לכולן ולדעתי זה טעות שזה בוטל וזה ממש מתסכל".
אז מה תעשו?
"אנחנו בודקים את האופציה להופיע מחוץ לעיר בעדלאידע בחולון. שוחחתי עם עוד מנהלות של סטודיואים וכולם מאוכזבים, כל שנה אנחנו משקיעות, תופרות תלבושות ובסוף מבטלים לנו את זה וזה מאוד מסתכל. צריך להבין שמבחינתנו זה המון עבודה, אבל זה עושה טוב לבנות ולכן זה שווה את הכל".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

9 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    האדון גרינברג הורס כל חלקה טובה. אני מצטער שהצבעתי בשבילו.

  2. יוסופון

    אני בתור תושב שמח שביטלו את האדלויאדה, נזה היה מתסכל מחוץ לגדרות במיוחד משפחות עם ילדים, מי שהיה מגיע ראשון היה תופס מקום ויכול היה לרארות, מי שאיחר לא היה יכול לראות, היו עומדים בחום ולמי שלא היה מים או לא הביא מספיק מים היה חם נורא והיה יכול להתייבש בשמש, אני חושב שזה יותר מוח שהכל יהי מרוכז ואולי מוכל יותר להנות, חוץ מזה לדעתי כל מופע החשפנות הזה לא היה מתאים.

  3. שרית

    יהיה נחמד אם העדלוידע תעבור לשושן פורים, ככה גם הדתיים יוכלו להנות.
    פורים זה יום עמוס מאד אצל הדתיים ואין להם את הזמן להשתתף ביום זה במסיבות. לעומת זאת בשושן פורים כולם בחופש.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר