ניידת שיטור עירוני ליד מתחם הגנים צילום מתוך הפייסבוק של רמי גרינברג
ניידת שיטור עירוני ליד מתחם הגנים צילום מתוך הפייסבוק של רמי גרינברג

אדם זר נכנס למתחם גנים, ניידת שיטור עירוני הוזעקה למקום

בהלה גדולה: אדם זר נכנס עם כלב למתחם גנים, לדברי הורים בחוץ חיכה לו אדם בתוך רכב. אם נוספת טענה שיום לפני כן גבר זר ניסה להוציא את בתה מהגן. העירייה: אגף הביטחון בודק את הנושא ותגבר את הסיורים במקום. ההורים דורשים שיוצב מאבטח קבוע

פורסם בתאריך: 24.1.19 10:37

ההודעה הזו רצה בכל קבוצות הווטסאפ והפייסבוק בעיר: על פי ההודעה, שהופצה על ידי הורים במתחם הגנים קוקוס – פאפאיה- לוטוס – שנהב, בשכונת הדר גנים, אתמול, יום רביעי, בסביבות השעה 16:00 נכנס גבר זר כבן 40 עם כלבלב למתחם הגנים. על פי ההודעה, הגבר ביקש שימלאו לו מים לבקבוק ולא התפנה על אף שסירבו לו מספר פעמים ורק אחרי שהבקבוק מולא, הוא נעלם.
בתיאור שלו, נכתב שהגבר היה לא מטופח ומוזנח והכלב היה מטופח מאוד עם רצועה זוהרת. בחוץ המתין לו רכב מונע עם גבר אחר. "הגברים קשורים אחד לשני, הבנו את זה רק אחרי שהגבר עם הכלב נעלם. אמא אחרת ראתה אותם יחד מחוץ לגן ליד הרכב נועצים בה עיניים", נכתב בהודעה. בנוסף נכתב: "אמא מגן מקביל במתחם דיווחה שביום אחר גבר הוציא את הילדה שלה מהגן והיא תפסה אותו ברגע האחרון".
על פי התיאור בהודעה מדובר "בשני גברים כבני 40 פלוס. הגבר עם הכלב היה בגובה כ-1.75 ושחום, שיער קצר לא קצוץ עם תלתלים כהים, שיניים עקומות וקצת צהובות וקצת זיפים. הגבר שישב ברכב היה בהיר עור, שיער קצוץ אפור ומגולח ומבנה גוף קצת מלא. הכלב היה מגזע קטן, עם פרווה שחורה מבריקה ורצועות חדשות וזוהרות. הרכב אפור בהיר, כנראה מאזדה.

מהעירייה נמסר שהנושא מוכר להם ונמצא בשלב זה בתחקיר של אגף הביטחון. עוד נמסר שבמקום יש מצלמות והם בודקים אותן, ובנוסף, השיטור העירוני והקב"ט היו במקום והמקום יתוגבר בסיורים בשעות הבוקר ובסוף היום בימים הקרובים.

ההורים דורשים מהעירייה שבמקום יהיה מאבטח קבוע מאחר ומדובר במתחם של ארבעה גנים.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר