מפת הרובעים של פתח תקווה.
מפת הרובעים של פתח תקווה.

"האנשים בנווה גן הם אנשים קטנים, זו התנהגות גזענית"

יו"ר ועד שכונת קרול, אבי דוכן, מגיב להתנגדות של תושבים מנווה גן להיכלל ברובע אחד עם שכונתו ושכונת שיפר: "אמרתי לראש העיר שאני לא רוצה בכלל להיות איתם, בהתנהגות הזאת הם עלולים לקלקל לי את הילדים"

פורסם בתאריך: 27.1.19 10:10

בעוד שתושבים מנווה גן מסרבים ששכונתם תכלול ברובע אחד עם שכונות שיפר וקרול הסמוכות, בצד השני תוקפים את נווה בגן בטענה להתנהגות גזענית ולא ראויה.

כזכור, כפי שפורסם במלאבס, בשבוע שעבר העלו תושבים מנווה גן עצומה נגד חיבור השכונה עם קרול ושיפר בתכנית הרובעים שמקדם ראש העירייה, רמי גרינברג, בטענה לפגיעה בערך הדירות ובשיבוץ הילדים לבתי הספר.

כנסו כאן לקרוא על העצומה של נווה גן

בתגובה לטענות האלו אומר הבוקר למלאבס יו"ר ועד שכונת קרול, אבי דוכן. "היינו אתמול בישיבה עם ראש העיר, לחצתי שיקים לנו מתנ"ס משלנו והסברתי לו שרובעים לא יעבדו. "יש התנשאות של השכונות החדשות ביחס לשכונות הוותיקות. הם בנווה גן  לא מוכנים חלילה שהשכונה שלנו תיחשב חלק מהרובע שלהם. ואני שואל, זה באמת יוריד את מחירי הדירות? זו שטות גמורה. מחיר דירה נקבע לפי מצב הדירה ואזור הדירה. זו פשוט גזענות. אלו אנשים קטנים שאין להם הבנה של מה זה להיות עם מיוחד ולקבל את האחרים. אמרתי לראש העיר שאני לא רוצה בכלל להיות איתם, בהתנהגות הזאת הם עלולים לקלקל לי את הילדים. הבעיה אצלם לא אצלי. מי שלא רוצה אותם זה אני, בגלל שהם צריכים עוד קצת חינוך על מנת שאסכים לקבל אותם בהיבט החינוכי. אנו עם אחד, זה מצב עצוב. זה שהבניינים ישנים לא אומר שזה משנה את האישיות של האדם ורמת ההשכלה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר