המדרחוב בהגנה צילום זאב שטרן
מדרחוב ההגנה צילום זאב שטרן

גרינברג בודק אפשרות לפתוח לתנועה את מדרחוב ההגנה

שנים רבות מבקשים בעלי עסקים במדרחוב לפתוח אותו מחדש לתנועה כדי להביא לחשיפה ולתנועת קונים גדולה יותר של החנויות. עתה בודקת העירייה את האפשרות הזו. בנוסף לכך הבטיח להם ראש העירייה שדרוג והשקעה

פורסם בתאריך: 29.1.19 15:20

האם אחרי עשרות שנים, העירייה תהרוס את מדרחוב ההגנה ותפתח אותו לתנועה? בימים אלו בודק ראש העירייה, רמי גרינברג, את המהלך, כל זאת במסגרת התוכנית המתגבשת לשדרוג של מרכז העיר והפיכתו לאטרקטיבי יותר. גרינברג נפגש היום עם נציגי בעלי העסקים במרכז העיר ובישר להם כי הוא בודק את האפשרות לפתיחה מחודשת של רחוב ההגנה. יש לציין כי מדובר בבדיקה בלבד, ללא כל החלטה מעשית כרגע.
"הנחיתי את אנשי המקצוע לבחון את ההיבטים התב"עיים והתכנוניים של פתיחת רחוב ההגנה ורחוב קציר לתנועת כלי רכב", ציין גרינברג בפגישה עם בעלי העסקים, "הקמתי את מינהלת מרכז העיר כדי לתת מענה לסוחרים וכדי שתהיה כתובת לקידום פרויקטים משמעותיים. אני מאיץ ביזמים להשקיע במרכז העיר ובד בבד פועל מול משרדי הממשלה לקבלת הקלות עבורם ואנו נעשה כל שניתן כדי להפוך את מרכז העיר למשמעותי ולאטרקטיבי יותר. ובתוך כך אנו בודקים לדוגמא את פתיחתו המחודשת של רחוב ההגנה", אמר גרינברג.
יש לציין כי חלק מבעלי העסקים במדרחוב מבקשים כבר שנים לבטל את המדרחוב ולפתוח אותו לתנועה. לטענתם, כביש כזה יחזיר את תנועת הקונים למקום ויגביר את החשיפה של החנויות. צריך לזכור שמרכז העיר עבר גם שינויים שאינם בהכרח קשורים למדרחוב עצמו, וזאת בעיקר לאור התפתחות אזורי הבילוי בקניון הגדול וברמת סיב, שגרמו לתושבים להעדיף את המקומות החדשים והממותגים על פני מרכז העיר.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר