משה פישר בישיבת מועצת העיר
משה פישר בישיבת מועצת העיר

באו להזהיר מקטססטרופה: ועד הפעולה בעניין תכנית סירקין הגיע לישיבת מועצה

ביום שני הקרוב אמורה להתבצע הפקדת התכנית. משה פישר: "אני חושב שרוב חברי המועצה לא מבינים מה הולך להיות, ברגע שהתכנית תופקד מתחיל הליך תכנון"

פורסם בתאריך: 30.1.19 20:02

נציגי ועד הפעולה שנאבקים נגד אישור תכנית הבנייה על שטח מחנה סירקין ללא תשתיות תחבורה מתאימות, הגיעו הערב (רביעי) לישיבת מועצת העיר, בניסיון להשפיע על המועצה ועל ראש העיר לדרוש הערת אזהרה בהפקדת התכנית, שאמורה להתבצע ביום שני הקרוב. במהלך הישיבה תיאר יו"ר מטה הפעולה משה פישר, את הסכנות של המצב הנוכחי.
חברי ועד הפעולה מציינים כי ללא הערה שכזאת, התכנית תופקד ויחל תהליך תכנון מבלי שיהיה פתרון לבעיות התחבורה העצומות. "באנו כדי לדבר בקצרה עם חברי המועצה ולהבהיר להם את חומרת המצב", אומר יו"ר ועד הפעולה, משה פישר, "אני חושב שרובם לא מבינים מה הולך להיות. שלחתי הודעה לראש העיר וכתבתי לו שאני לא רוצה שמישהו אחר ינצל זאת למטרות פוליטיות ולכן אנחנו רוצים לדבר בעצמנו".
כזכור, בבסיס סירקין אמורה לקום שכונת מגורים עם כ-15 אלף יחידות דיור, והחשש הוא מקטסטרופה תחבורתית. "ההפקדה זה תהליך, וזה שלב חשוב בהליך", מוסיף פישר, "ברגע שיש הפקדה זה אומר שמתחיל הליך התכנון של הוותמ"ל, והיא עוברת על התכנית וקוראת את ההתנגדויות של מי שמתנגד. ראש העיר אמור לבוא לוותמ"ל ולהגיד להם שהעירייה בעד הבניה והתוכנית אבל היא מבקשת לרשום את כל התכנית התחבורתית כהערת הזהרה מחייבת לביצוע בתוך התכנית, ואת זה הוא לא מתכוון לבקש. יש לרמי גרינברג חזון לפתח את העיר, אך אי אפשר לרמוס את הציבור. אנחנו בעד הבניה, אך יש לדרוש כתנאי כתוב הערת אזהרה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר