מתנ"ס בית מרקו צילום זאב שטרן
מתנ"ס בית מרקו צילום זאב שטרן

אכזבה לילדי קרית אלון: בגלל קיצוצים הופסק פרויקט שני שמח במתנ"ס בית מרקו

במסגרת הפרויקט נהנו הילדים מהצגות, הפעלות, סדנאות יצירה, פינת גי'מבורי ועוד, והכל בעלות של עשרה שקלים לילד, מידי יום שני. גורם במתנ"ס הסביר: "הפסקנו את הפרויקט בגלל קיצוץ, להבנתנו יש קיצוץ רוחבי בכל המתנ"סים"

פורסם בתאריך: 3.2.19 13:34

בשל קיצוצים, מתנ"ס בית מרקו הפסיק עד להודעה חדשה את פרויקט שני שמח, ממנו נהנו תושבים רבים.
בהודעה שנשלחה מטעם המתנ"ס לתושבים שהשתמשו בשירותי הפרויקט, נכתב: מתנ"ס בית מרקו יוצא לפגרת שני שמח לתקופה בלתי מוגבלת עקב חוסר תקציב לפרויקט. עם חזרתו נפרסם מראש ונפיץ בקבוצות הוואטסאפ ובפייסבוק".

צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

מדובר בפרויקט שבועי שהתקיים לאורך זמן רב במתנ"ס לגיל הרך, והוא כלל הצגות, הפעלות לילדים, סדנאות יצירה, פינת גי'מבורי ועוד. עלות השתתפות הייתה עשרה שקלים לילד.
בשיחה עם המתנ"ס נאמר כי מדובר בקיצוצים שאילצו את הפסקת הפרויקט לעת עתה. "כפי שכתבנו בהודעה, הסיבה להפסקת הפעילות היא תקציבית", נאמר בשיחה עם המתנ"ס, "הייתה פה היענות גדולה מאוד וזה מאוד הצליח והייתה פעילות יפה מאוד לילדים, אך יש כרגע בעיה תקציבית ויש קצת קיצוצים. אנו מעריכים שזה יחזור בעוד כמה חודשים. אנו לא יודעים לגבי כל המתנ"סים האחרים. להבנתו יש קיצוץ רוחבי וכל מתנ"ס בוחר במה לקצץ, ואצלנו זה בפרויקט שני שמח שנמצא בהפסקה. פרט לכך החוגים מתנהלים כרגיל".
תגובת העירייה תובא כאן כשתתקבל.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. ענת

    התנהלות ראש העיר שמביאה לקיצוצים שמשמעותם להפסיק לשמח ילדים היא חמורה מאוד והוא יכול להתחיל לספור את הימים והדקות עד סיום הקדנציה הראשונה והאחרונה שלו!

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר