צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAG
צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAG

תופעה חדשה: רכבי תושבים שבאים לקחת את הילד מהגן נפרצים והתיק נגנב

באתם לקחת את הילד מהגן? אל תשאירו את התיק ברכב. תושבים רבים באם המושבות מספרים שנפלו קורבן לגנבים שכנראה אורבים להורים בשעות האיסוף מהגנים. "זה היה הכי לא צפוי", מספר עדי, אב יחידני שתיקו נגנב השבוע

פורסם בתאריך: 11.2.19 09:23

תופעה חדשה: מכוניותיהם של הורים שמגיעים לקחת את הילד מהגן, ומשאירים בדרך כלל את התיק ברכב, נפרצות והתיק נגנב.

כך קרה לעדי, תושב העיר, ביום ראשון השבוע. בערך בשעה 16.00 הגיע עדי, תושב שכונת אם המושבות, לאסוף את ילדיו מהגן ברחוב חדרה 16. בזמן שירד מהרכב לדקות ספורות, אלמונים ניפצו לו את החלון הקדמי הימני של הרכב וגנבו את תיק הצד שלו, שבו היה ארנק עם כסף מזומן, תעודת זהות, שלושה כרטיסי אשראי, כרטיסי קופת חולים, כרטיס מתנה, אוזניית לאייפון ועוד. לאחר ההלם הראשוני, הוא הזמין למקום את המשטרה שלקחה עדות, אך התיק עדיין לא נמצא. "קשה להאמין שברחוב כזה עם גנים וצהרונים פורצים וגונבים לאור יום", הוא מספר בתסכול, "אני עושה את המסלול הזה כל יום. אני אב יחידני לשני ילדים בני חמש וחצי, ירדתי להביא את הילדים וכשחזרנו לכיוון הרכב אני רואה זכוכיות מנופצות. בהתחלה בכלל לא חשבתי שזה הרכב שלנו וכשהגעתי והבנתי שזה שלנו, זה היה ממש לא נעים", הוא אומר. "זו פעם ראשונה ששמעתי על כך ואני למדתי לא להשאיר תיק ברכב. מדובר על אמצע היום, אנשים עוברים במקום וזה הכי לא צפוי. המשטרה הגיעה למקום, לקחה פרטים, בדקה אם יש טביעות אצבעות ולא היו ואמרה לי לעקוב. החיים ממשיכים".
לאחר שעדי העלה את הפוסט לדף הפייסבוק של השכונה, הסתבר לו שזה לא פעם ראשונה שזה קורה בסמוך לגני ילדים. אחת התושבות כתבה שלפני מספר שבועות ברחוב חדרה 22 זה קרה גם לה. תושבת נוספת ציינה שזה קרה לה לפני חודשיים מול חדרה 14. "אצלי זה היה תוך חמש דקות", ציינה אותה תושבת, "הם אורבים להורים באזור הגנים והם לא צריכים יותר משתי דקות. מצלמות ברחוב אין לצערי. חבל גם שהמשטרה לא עושה יותר מדי בעניין. ובאופן אישי, לקח לי שלושה ימים בערך לצאת מההלם".

תושב נוסף כתב שזו תופעה חדשה וידועה וזו לא פעם ראשונה וכנראה גם לא אחרונה ולכן אין להשאיר ברכב שום דבר יקר ערך. תושבים נוספים ציינו על מקרים אחרים ברחבי השכונה ובכולם התופעה דומה, יוצאים לחמש דקות לגן לאסוף את הילד / הנכד ובזמן הזה, מנפצים את החלון, גונבים את מה שבפנים ובורחים.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    הורי הילדים למה באים בטענות לגבי גניבת הארנקים הרי אתם מניחים

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר