שוק פתח תקוה צילום זאב שטרן
שוק פתח תקוה צילום זאב שטרן

העירייה מבקשת הצעות להקמת עסקים ייחודיים בשוק

המטרה היא לשנות את תמהיל העסקים כך שיהיה מגוון יותר, כדי להפוך את השוק למקום בילוי שיפעל גם בשעות הערב. מדובר על 18 מבנים ריקים בגדלים שבין 7 ל-20 מ"ר

פורסם בתאריך: 12.2.19 12:56

עיריית פתח תקווה מבקשת מיזמים ובעלי עסקים להציע רעיונות להקמת עסקים מיוחדים במבנים קיימים בשוק העירוני. מטרת התוכנית היא לגוון את העסקים בשוק, ובכך להפוך אותו לשוק מודרני וייחודי יותר, בדומה לשווקים אחרים שיש היום בארץ בהם התמהיל של החנויות מגוון יותר.
בשוק פתח תקווה התמהיל מורכב בעיקר מדוכני פירות וירקות, וכן מדוכני בשר, גבינות, דגים ומאפיות. בתי קפה ומסעדות מיוחדות יותר, אין בשוק. בהודעה שפרסמה העירייה לאותם יזמים ובעלי העסקים היא ציינה: "בשוק ליפקיס קיימים כיום כ-120 חנויות ודוכנים, חלקם בבעלות פרטית וחלקם בבעלות העירייה, מתוכם חלק פנויים וחלק נמצאים בשימוש בדיירות מוגנת. עיריית פתח תקוה מעוניינת לפתח בהדרגה את שוק "ליפקיס" ואת תמהיל העסקים הקיים בו, כך שימשוך קהל מבקרים גדול ומגוון, ויציע מענה אטרקטיבי למבקרים".
מטרת התכנית היא לקבל הצעות להקמה ולהפעלת עסק בשוק במבנים המוגדרים בתוכנית, וזה כולל מידע שעשוי לסייע לעירייה בגיבוש התהליך. בתכנית מציעה העירייה לקבל הצעות לעסקים ייחודיים בכ-18 מבנים בשוק, שנעים בגדלים שונים שבין 7-20 מ"ר.
"הרעיון הוא להפוך את השוק למגוון יותר בתמהיל חנויות שיכול להיות גם כמקום בילוי", אומר דובר העירייה, חזי חקאק, "המטרה שיהיו שם חנויות בוטיק, כמו בית קפה ייחודי, מאפיות מיוחדות או מסעדות ייחודיות. המטרה היא שהשוק יפעל גם בשעות מאוחרות יותר כמקום בילוי, ושלא יהיה רק עבור קניות. מדובר בקול קורא ראשוני לבחון את הרעיונות שיתקבלו, ולאחר מכן נבצע מיפוי ומשם נחליט עם איזה מהרעיונות אנו ממשיכים".
פרטים נוספים ניתן לקבל באתר העירוני, תחת קטגוריות שקיפות ולאחר מכן יש להיכנס פרסומים ונהלים.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. חיים

    מגניב , כמו בשוק מחנה יהודה בירושלים שהפך להיות אחד המקומות הפופולרים

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר