מפגש של ראש העיר רמי גרינברג עם צוות ניצן פתח תקוה. צילום: לשכת דובר העירייה
מפגש של ראש העיר רמי גרינברג עם צוות ניצן פתח תקוה. צילום: לשכת דובר העירייה

פיתחו את הלב: בשבוע הבא יום ההתרמה לניצ"ן ולארגוני נט"ל וער"ן

"אני מאחל לניצן, נט"ל וער"ן יום התרמה מוצלח ומזמין את כל תושבי העיר לפתוח את הלב", אמר ראש העירייה, רמי גרינברג, בפתיחת יום ההתרמה

פורסם בתאריך: 12.2.19 13:32

ביום שלישי הבא, 19.2, יתקיים יום ההתרמה השנתי של אגודת "ניצן" וארגוני החירשים נט"ל וער"ן. סניף "ניצן" פתח תקווה פתח את אירועי ההתרמה בלשכת ראש העירייה רמי גרינברג, במעמד יו"ר הסניף רונן ניסן, מנהלת הסניף מרי אביטל, סגן יו"ר העמותה ששי עוז ומשלחת של הורים ותלמידים עם לקוייות למידה ו/או הפרעות קשב וריכוז, אשר נעזרים בשירותי הסניף. "אגודת ניצן עושה מלאכת קודש בארץ בכלל ובפתח תקוה בפרט", אמר גרינברג, "האגודה, עוזרת לאלפי ילדים ובני נוער. אני מאחל לניצן, נט"ל וער"ן יום התרמה מוצלח ומזמין את כל תושבי העיר לפתוח את הלב".

ניצ"ן  היא אגודה לקידום ילדים לקויי למידה, הסתגלות ותיפקוד. ההתרמה מתקיימת בשעות אחר הצהריים, על ידי תלמידי העיר שעוברים להתרים בין הבתים וכן בקניונים ובמרכזי העיר. אגודת "ניצן" היא עמותה ללא מטרות רווח, המקיימת מגוון שירותים בקהילה, כמו עריכת אבחונים דידקטיים ופסיכולוגיים לכל הגילאים, אבחון בשם MOXO – אבחון ממוחשב, פרי פיתוח ישראלי שהוא כלי עזר מדעי מוכח לאבחון והערכה טיפולית של הפרעות קשב. בנוסף מקיימים בסניף סדנאות תמיכה להורים להתמודדות עם לקויות למידה, ומרכז למידה ותרפיות. בעקבות האבחונים, מופנים התלמידים למרכז הלמידה הנותן שיעורים בהוראה מתקנת לכל המקצועות ואסטרטגיות למידה.
את הסניף מנהלת מרי אביטל וצוות העובדים כולל פסיכולוגים, מאבחנות, מורות להוראה מתקנת, תרפיסטיות, מתנדבים ומתנדבות. אחת מהפעילויות הייחודיות של "ניצן" היא המועדונית הטיפולית לכ-35 תלמידי כיתות א'-ו' אותה יזמה ומפעילה אביטל, מנהלת הסניף. המעדונית הטיפולית קיימת זו השנה ה-15 ובמסגרתה ניתנים ארוחת צהריים חמה, שיעורי הוראה מתקנת באופן פרטני ובקבוצה וכן תרפיה באומנות, תרפיה בבישול, סדנת ייעוץ להורים ועוד. הסניף פועל החל מהשעה 8:00 בבוקר עד לשעה 20:00 בערב. אביטל אומרת: "הכסף, שייאסף ביום ההתרמה, ישמש למימון מלגות לילדים ממשפחות שידן אינה משגת. אני כולי תקווה שנוכל השנה לסייע ליותר ילדים הזקוקים לניצן בכדי להצליח. אני קוראת לתושבי פתח תקווה לתרום השנה ביד רחבה ולסייע לנו לתת מענה לכל ילד וילדה".

סניף "ניצן" נמצא ברחוב הפורצים 18. טלפונים: 03-9245206/96, אתר "ניצן" פ"ת: WWW.NITZAN-PT.ORG.IL


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר