אמיר פרישר גוטמן ז"ל. צילום: מוטי מילרוד
אמיר פרישר גוטמן ז"ל. צילום: מוטי מילרוד

הלך לעולמו אמיר פרישר גוטמן: "היה נראה שכל החיים לפניו, זה לא נורמלי"

הערב נקבע מותו של אמיר פרישר גוטמן ז"ל שטבע בשבת בעתלית. סגן ראש העירייה, איתי שונשיין, נזכר בביקורו האחרון בעיר ומתקשה לעכל את הבשורה

פורסם בתאריך: 23.7.17 18:28

הזמר אמיר פרישר גוטמן הלך הערב לעולמו לאחר שטבע בחוף הים בעתלית ביום שבת. בחודש יוני התארח פרישר גוטמן באגף הספריות בעיר עם הרצאתו "על החיים ועל המוות". "קשה לקלוט שהוא איננו", אומר סגן ראש העירייה ומחזיק תיק התרבות, איתי שונשיין, שאירח את פרישר גוטמן בעיר במסגרת הפעילות, "הוא דיבר על המצב שהוא עבר ועל התקופה הקשה, על להאמין בחיים למרות שאפשר לעבור דברים איומים, על האמונה, נפש האדם, חברות, אהבה ואומץ הלב שיכול להפוך עולמות. הוא איש מאוד נחמד, צנוע שחיבר את הקהל אליו ובסוף ההרצאה כמעט ולא נשארה עין יבשה. היה נראה שכל החיים לפניו, זה לא נורמלי".

אמיר פרישר גוטמן ז"ל בביקורו האחרון בעיר. צילום: שגית פורטי טל

אמיר פרישר גוטמן ז"ל בביקורו האחרון בעיר. צילום: שגית פורטי טל

פרישר- גוטמן היה חלק מלהקת הבנים "היי פייב" שפעלה בין השנים 1996-2000. שניים מחבריה היו מפתח תקווה: עידן יסקין ואייל שחר. באותן שנים בילו חברי הלהקה שעות רבות בסטודיו של סיגי ניסן בעיר שבנתה להם את הכוריאוגרפיה. בשנת 2016 תוכננה הופעת קאמבק של הלהקה, אך זו בוטלה עקב מצבו הרפואי של אמיר פרישר גוטמן.

כזכור, פרישר גוטמן, אובחן כחולה בסרטן מסוג לימפומה של תאי ה-T, בבית החולים איכילוב. לאחר סדרת טיפולים כימותרפיים אינטנסיביים וממושכים, נודע ביולי אותה שנה שהאבחנה הייתה שגויה, וכי הוא סובל מ"מחלת קיקוצ'י", שהיא מחלה דלקתית חמורה פחות, בעלת מאפיינים דומים בעקבות האבחון השגוי, הגיש פרישר גוטמן תביעת נזיקין נגד בית חולים איכילוב.

ביום שבת, הגיע יחד עם חברים ובני משפחה, לחוף הים ליד עתלית, לחגוג שנה לגילוי שאינו חולה בסרטן, "יום ההולדת החדש שלי" הגדיר את התאריך לחברים. הוא טבע לאחר שנסחף עם אחייניתו והובהל לבית החולים רמב"ם כשהוא במצב קשה מאוד. במשך יותר מיממה הרופאים נלחמו על חייו אך לבסוף נאלצו לקבוע את מותו כשהוא בן 41 לאחר קריסה כללית של כל המערכות. הותיר אחריו בן זוג, ינאי פרישר, ואת בנם המשותף, רוי בן הארבע.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר