האוטובוס חוצה את הצומת צילום מתוך הסרטון באדיבות רעות מדר
האוטובוס חוצה את הצומת צילום מתוך הסרטון באדיבות רעות מדר

בנס נמנע אסון: צפו באוטובוס עובר באדום וכמעט דורס שתי נערות

האירוע צולם במצלמת הרכב של תושבת שעמדה ברמזור אחר בצומת. חברת האוטובוסים קיימה שימוע לנהג שאמר כי דעתו הוסחה על ידי ילדים שצעקו באוטובוס. אביהן של הנערות: "מדובר באירוע קשה"

פורסם בתאריך: 19.2.19 10:22

מקרה חריג התרחש ביום חמישי האחרון בצומת בשכונת נווה גן, לאחר שאוטובוס עבר לכאורה באדום וכמעט דרס שתי תלמידות במעבר החציה. בנס האירוע הסתיים ללא נפגעים, אך הוא תועד במצלמת הרכב של תושבת השכונה. בסרטון ניתן לראות כיצד התושבת מגיעה לצומת של רחוב לודייב הסמוך למגרש הספורט, ובזמן שהרמזור שלה התחלף לירוק, רואים את האוטובוס חוצה את הצומת, וכמעט דורס תלמידות שבדיוק חצו את הכביש באור ירוק של הולכי רגל. התלמידות הספיקו לעצור, ובכך האירוע הסתיים ללא נפגעים.

צפו ברגע הדרמטי בצומת: 

"אני אספתי את ילדי בשעת צהריים והתחלתי בנסיעה לכיוון הבית", מספרת רעות מדר, שמצלמת הרכב שלה צילמה את האירוע, "סתם עצרתי ברמזור שלי בזמן שהוא היה ירוק, הייתי אמורה להיכנס לצומת, ואפשר לראות איך האוטובוס חוצה את הצומת באותו הזמן באדום. ממש במזל לא נכנסתי לצומת. כל האירוע הסתיים ממש בנס".
"הגשנו תלונה במשטרה", אומר גלעד שריד, תושב שכונת נווה גן ואביהן של הבנות שנראות בסרטון, "הגשנו תלונה גם בחברה של האוטובוסים בתקווה שהם יפעלו גם מהצד שלהם. בסרטון אומנם לא רואים את מספר האוטובוס אך ניתן לאתרו לפי השעה שבה הוא נסע. מדובר באירוע קשה גם לנו וכמובן גם לבנות".

מחברת "ויסעו ויחנו" לה שייך האוטובוס האמור נמסר בתגובה: "חברת ויסעו ויחנו היא בעלת מוניטין רב שנים בתחום ההסעים. קברניטי החברה מקפידים על הוראות הבטיחות וכללי הבטיחות קלה כבחמורה. באירוע המדובר נהג האוטובוס הושעה עד לבירור מעמיק של האירוע ובכלל זה ההתרחשויות בתוך האוטובוס ונערך לו שימוע. בשימוע שהתקיים לנהג הוא הציג את גרסתו ואמר: "אני נוהג כ-35 שנה ולא היו לי דוחות חוץ מדוח על חגורה לפני עשרות שנים. היו צעקות באוטובוס וביקשתי מהילדים לשבת כדי לשמור על ביטחונם. כנראה שדעתי הוסחה ובנוסף הרמזור הימני היה ירוק וטעיתי. הבחנתי בילדות, האטתי, צפרתי על מנת להזהיר אותן וכשראיתי שעצרו והלכו אחורה, המשכתי על מנת שהילדים לא יפגעו מבלימת החירום. אני מצטער מאוד ואפיק לקחים".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר