אוריאל בוסו. צילום זאב שטרן
אוריאל בוסו צילום זאב שטרן

סגן ראש העירייה, אוריאל בוסו, ברשימת ש"ס לכנסת. אליהו ברוכי ביהדות התורה

בוסו לא חושב שזה בעייתי שהוא יעסוק לא מעט בקמפיין הארצי של מפלגתו: "בחירות אנו יודעים לנהל לא בזמני העבודה". ברוכי מוקם עשירי ברשימת יהדות התורה לכנסת

פורסם בתאריך: 21.2.19 09:23

אוריאל בוסו, סגן ממלא מקום ראש העיר בשכר ויו"ר סיעת ש"ס בפתח תקוה, הוצב אתמול כמספר 9 ברשימת המפלגה לכנסת, ועשוי לאחר הבחירות להצטרף לכנסת הבאה.
למרות שהסקרים נכון לימים אלה לא מנבאים לש"ס תשעה מנדטים, השינויים שצפויים במפלגה עשויים להביא את בוסו כבר בתחילת הקדנציה או בהמשכה להיכנס לכנסת, כל זאת במידה כמובן וש"ס תהיה בממשלה.
"נבחרתי למקום התשיעי ברשימה של ש"ס לכנסת", אומר בוסו, "מדובר במיקום שצפוי להביא אותי להיכנס לכנסת, וזאת כאשר לאחר הבחירות חלק מחרי הכנסת יפרשו ויש גם את החוק הנורווגי שאומר שחלק מהשרים וסגני השרים יתפטרו מהכנסת ולא יכהנו כחברי כנסת, וככה אלו שאחריהם ברשימה יכהנו כחברי כנסת. על פי כל הסקרים ש"ס אמורה לקבל לפחות שבעה מנדטים, ככה שאני מאמין שאכנס לכנסת כבר בתחילה ואם לא אז בהמשך. למרות שהכל אכן תלוי בכמות המנדטים הסופית ואם ש"ס תהיה בקואליציה ובממשלה הבאה".
למרות שאם יכנס לכנסת צפוי בוסו לסיים את תפקידו כממלא מקום ראש העיר ולפרוש ממועצת העיר, הוא אומר: "אני אמשיך להיות נציג של פתח תקווה ואמשיך לפעול מהכנסת למען תושבי העיר".
כזכור, ש"ס זכתה בבחירות האחרונות בעיר להישג גדול לאחר שקיבלה ארבעה מנדטים ותמכה ברמי גרינברג לראשות העיר. במידה ואכן יצטרף לכנסת, את אוריאל בוסו יחליף בתפקידו כיו"ר הסיעה אליהו גינת, ואילו מספר חמש בש"ס שיכנס למועצת העיר הוא בליי בלאיש, נציג קהילת יוצאי אתיופיה ברשימה.

אתה בעצם תעסוק לא מעט בקמפיין הארצי, של מפלגת ש"ס לכנסת. זה יכול לפגוע בתפקוד שלך כסגן ראש עירייה בפתח תקוה בעוד אתה מקבל שכר מהעירייה. 
"בחירות אנו יודעים לנהל לא בזמני העבודה, כמו שעשיתי בבחירות למועצה. כולם מכירים אותי ויודעים שאני נותן את השעות העבודה שלי מעבר לנדרש. ואני אמשיך לתפקד כרגיל והכל תוך כדי הקמפיין".

אליהו ברוכי צילום זאב שטרן

אליהו ברוכי צילום זאב שטרן

חבר המועצה אליהו ברוכי הוצב אמש במקום העשירי ברשימת יהדות התורה לכנסת. ברוכי משמש כיו"ר סיעת יהדות התורה במועצת העיר. במידה וייבחר לכנסת צפוי להחליפו מספר 2 ברשימה, ישראל פרידמן. נכון לסקרים האחרונים יהדות התורה לא צפויה לקבל עשרה מנדטים, אך טרם ברור מה ישתה לאחר הבחירות, והאם מי מחברי הסיעה יפרוש, או יהדות התורה תהיה בממשלה ואם היא תקבל שרים וסגני שרים.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר