אסף גורן. צילום מיכה לובטון
אסף גורן. צילום מיכה לובטון

מבית ספר הוברמן בפתח תקוה לאח הגדול VIP: במשפחה בטוחים שאסף גורן יהיה המנצח הגדול

אמו היא רחלי גורן, מורה מיתולגית למחול שמתגוררת בעיר, אביו אמיר חי בארצות הברית. הדודה אבי מצוינים-גורן לקחה על עצמה את מלאכת הקידום של אסף שעושה קריירה בארצות הברית וחי על הקו לוס אנג'לס פתח תקוה. האם הוא יעלה לגמר? במשפחה בטוחים שכן

פורסם בתאריך: 22.2.19 10:31

מי שצופה באח הגדול VIP ברשת 13, לא יכול לפספס את המתמודד אסף גורן, שבמוצאי שבת יתמודד בתכנית ההדחה האחרונה על מקום בגמר שיתקיים במוצאי שבת ה-2.3. גורן נולד וגדל בפתח תקוה, משפחתו מתגוררת בעיר, והוא עצמו עבר ללוס אנג'לס לפני כארבע שנים ומגיע פעמים רבות לבית המשפחה בפתח תקוה.
הדעות לגבי גורן. חלוקות מצד אחד יש לו את קהל מעריצים גדול, מצד שני יש כאלו שפחות מפרגנים לו. הוא התאהב בתכנית בנטלי דדון. מה שכן, משפחה וחברים תומכים יש לגורן לא מעט, ואלו מנסים לקדם אותו כמה שיותר, על מנת שיקטוף את הפרס הראשון.

"בהפקה מאוד אוהבים את אסף והם אומרים לי שהוא מודל חיובי לבני הנוער והוא משהו מיוחד", מספרת האם, רחלי גורן, שמתקשה להתמודד עם כל הפרסום מסביב. "אסף הוא ילד אחר, הוא לא מתנהג כמו שכולם מתנהגים ולא כולם יודעים איך לאכול את זה. הרבה אנשים מזדהים איתו ויש כאלה שחושבים שהוא משחק והוא לא אמיתי אבל זה ממש לא כך. מאז ומתמיד אסף עשה רק מה שהוא האמין בו ואני תמיד האמנתי, תמכתי ולא ויתרתי לו, למרות שלא הכל תמיד היה ורוד אצלנו".

מי לשקחה על עצמה את המשימה לקדם אותו מאז נכנס לבית האח הגדול, היא הדודה אבי מצוינים-גורן. "אסף הוא אישיות נדירה", היא אומרת. "יש לו את האמונה שלו, את הדרך ארץ שלו ובעבר הוא העביר הרצאות העצמה לילדים ונוער מהמקום של הרצון לחזק אותם ולהראות להם שהכל אפשרי. הוא בעיקר מתקדם בזכות עצמו, הוא ילד מאוד מוכשר שמתקדם מתוך הרצון להצליח. אני פטגשת לא מעט חברים שלו ומעריצים שמספרים שהוא דמות לחיקוי. הם אומרים לי כל הזמן שמדובר בדמות חיובית וסוף כל סוף יש בתוכנית ריאלטי מישהו שהוא זך, שאין בו שום רוע, וזה משהו שהיום קשה למצוא בתכניות טלוויזיה".

אסף גורן. צילום דניאל אלסטר

גורן בן ה-27 נולד וגדל בפתח תקוה. הוריו שהתגרשו כשהיה ילד הם אמיר שנמצא על הקו ישראל ארצות הברית ורחלי, המורה המיתולוגית למחול שעדיין מתגוררת בעיר. לאסף אחות – עומר בת 23, ואחות למחצה – נועם בת 18. הוא למד בבית הספר הוברמן, בחטיבת עלומים, ובגיל 15 עבר ללמוד בפנימייה של מכון וינגייט והתמקד בענף הג'ודו. מגיל שמונה ועד גיל 15 עסק בג'ודו, הוא זכה חמש שנים ברציפות באליפות ישראל בג'ודו ובגיל 15 אחרי שנחשף במקרה לריקודי ברייקדאנס החליט לעשות הסבה מקצועית. בגיל 20 ולאחר פציעות בשתי רגליו, הוא זכה באליפות אירופה בברייקדאנס. בשנת 2012 השתתף בעונה הרביעית של התכנית TLV, לאחריה עזב ללוס אנג'לס כדי להצליח בחו"ל כרקדן ומוזיקאי. לצד הריקוד, הוא יוצר מוזיקת היפ הופ תחת השם XTRDNRY וכן השתתף בכמה תכניות ריאליטי מצליחות בעולם ב-MTV – בארצות הברית ובפיליפינים. הוא מוכר כמי שעולה לבמה ומייצר פרובוקציות כשהוא נוהג להופיע עם טלית, ציצית ושופר. הוא השתתף כרקדן בקליפים של בריטני ספירס, וג'ייסון דארולו. החלום הגדול שלו כיום, הוא להצליח עם המוזיקה שלו בחו"ל וזאת לצד הצלחה בארץ. הוא רוצה להנחות תכנית טלוויזיה, לעשות מוזיקה, להפיק ובעיקר להרגיש מוערך.

"לא ידענו שהוא מתכוון להיכנס לאח הגדול", מספרת הדודה אבי, "אבל מדובר במסע של אסף ושלנו כמשפחה וגם אם הוא יזכה וגם אם הוא לא, הוא המנצח שלנו והחוויה תישאר איתנו לעד. מעבר למה שהוא עושה, זה גיבש אותנו כמשפחה ומאז שהוא בפנים אני מקדמת אותו כמה שאפשר". האם רחלי מסכמת: "התגובות שאנחנו מקבלים הן מאוד חמות, כולם מפרגנים ורוצים שהוא יצליח ואנחנו לא מפסיקים להחזיק לו אצבעות".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

6 תגובות
  1. מישהי

    ואוו אסף- היחיד שבגללו אני רואה את התוכנית! חושבים שרק ילדות בנות 12 מעריצות אותו ? תתפלאו . אני בת 40 עם תואר שני ויכולה להעיד שאני ממש מעריצה אותו.אני גם חושבת שהוא רחוק מלהיות טיפש…מכניס שם את כולם לכיס הקטן! לא מאמינה שקיים בן אדם עם רגישות כזו גבוהה, עם צניעות, חוזק נפשי ורגישות! הוא גרם לי לצחוק ולקרקר מאחורי המסך במשך כל העונה עד השעות הקטנות של הלילה, הוא גרם לי לרצות להיות כמוהו עם רגישות לאחר חום ואהבה…הוא הכי גרם לי לרצות להכנס למסך ולתת לו חיבוק הכי חזק שיש …ונטלי ממש פראיירית רצינית! במילה אחת- גבר ב2 גבר גבר! ב3- הכי גברי שיש!

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר