מיצי מלכת התחנה. צילום רכבת ישראל
מיצי מלכת התחנה. צילום רכבת ישראל

מיצי, מלכת התחנה, מחפשת בית חם

רכבת ישראל מחפשת בית חם ואוהב לחתולה הכי מפורסמת בארץ, שהפכה לחלק בלתי נפרד מתחנת קרית אריה. הסיבה: בתחנה יחלו בקרוב עבודות שיפוץ ושדרוג. צפו בסרטון שהפיצה הרכבת

פורסם בתאריך: 24.2.19 14:16

לפני מספר שבועות, עלה סרטון ויראלי של חתולה מתחנת הרכבת בקרית אריה בפתח תקווה, על ידי תושב העיר, דן קשאני, שנוסע מידי יום ברכבת מתחנה זו למקום עבודתו בתל אביב. קשאני הבחין בחתולה שיושבת לה באחת מעמדות הרב קו בכניסה לתחנה, הוא צילם, העלה לדף הפייסבוק שלו, וכל השאר היסטוריה. תוך זמן קצר הסרטון כבש את הרשת, גם ראש העיר רמי גרינברג הגיע להצטלם עם החתולה.

השבוע פרסמו ברכבת ישראל ש"מיצי", החתולה הישראלית המפורסמת בעולם מתחנת פתח תקווה קריית אריה, מחפשת בית חם ואוהב. תחנת הרכבת משמשת בית לחתולה מזה כשנתיים, ובמהלך התקופה נקשרו אליה עובדי התחנה ונוסעי הרכבת הקבועים, שעיקרו וחיסנו את החתולה על חשבונם, ואף דאגו להשתיל בה שבב אלקטרוני ולדאוג לה לאוכל ומשקה. "מיצי" הפכה לעובדת מן המניין בתחנה, כאשר היא מלווה את צוות התחנה במהלך יום העבודה.
כעת, מאחר ומתוכננות בתחנה עבודות שדרוג בקנה מידה גדול, כחלק מחיבור התחנה לתוואי הרכבת הקלה, חוששים ברכבת ישראל כי תיפגע סביבת המחיה של "מיצי", והם פועלים למציאת בית חם לחתולה האהובה. מנהל התחנה אליהו יפרח, המלווה את החתולה תקופה ארוכה, ציין כי צוות התחנה יתקשה מאוד להיפרד מהחתולה האהובה, והיא תימסר לאימוץ לאחר בדיקה מקיפה של המועמדים, תוך התחשבות בקדימות הפניות. "מיצי חתולת הבית שלנו מחפשת בית חם", הוא אומר בסרטון שמופץ בימים אלה, "התחנה הולכת לעבור בחודשים הקרובים שינוי משמעותי וצוות התחנה מאוד חושש שמרחב המחייה של מיצי יפגע. מי שיכול לאמץ ולתת בית חם למיצי יעזור לנו מאוד", הוא אומר.
לצורך כך, צוות התחנה פתח תיבת דואר מיוחדת לטובת המבצע, שכתובתה [email protected], והפונים אשר מעוניינים לאמץ את מיצי החתולה מתבקשים לשלוח את פרטיהם לכתובת הדואר הזו.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר